![]() |
Unprecedented
Vanavond op Ned3 in "VPRO's Import" de onluisterende docu van J. Sekler, over de vaudeville in Florida bij de verkiezingen van 2000. Een aanrader voor al de Bush-fans hier.
|
Citaat:
![]() Zouden we eindelijk niet eens iets anders mogen zien? Het is allemaal zo afgezaagd... |
Citaat:
Ter info, deze keer geen docu van Moore of een of andere "linkiwinkie", zoals jullie ze zo graag noemen. Trouwens, "VPRO's Import" is al meermaals in de prijzen gevallen en wordt in het medialandschap geroemd om z'n objectiviteit en sereniteit. |
Citaat:
_________________ Four more years of what exactly? -- De Openbaringen van Flippend Rund, 3014 |
Citaat:
|
The american public accepted it, the democrats accepted it, heck even Al Gore accepted it. Maybe it is time for you to find some closure.
|
Citaat:
|
Citaat:
Eventjes scrollen door mijn posts zou dat moeten bevestigen, volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
4 more years ... jacht op de moslimterroristen!!
|
Citaat:
't is trouwens opvallend hoe oorverdovend stil het blijft bij de Bush-aanhangers alhier. Ik vond de feiten die naar voor zijn gebracht ontluisterend. Begrijp niet dat in een land dat zich Dé Democratie der democratieën durft noemen, de daders van deze feiten niet eens ter verantwoording worden geroepen, laat staan gestraft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be