![]() |
Links haalt overtuigende meerderheid in Berlijn
SPD 23%, DieLinke 16.5% en Die Grune 16.5% = 56%. Lang geleden dat (extreem-)links nog zo dominant was in Duitsland. Rechts moet het stellen met een magere 11.5%.
In een tijdperk van groeiende xenofobie en navelstaarderij kan dit nieuws, uit Europa's belangrijkste stad, toch tellen. |
Citaat:
Ik ben blij dat het merendeel van de plaatselijke Duitsers dan toch niet de nazi-toer opgaan en het ernstige van de situatie inzien - namelijk niet toegeven aan partijen als Afd. Hasta la victoria siempre! |
Groot feest: de resultaten in Berlijn vallen goed mee.
De wereld is gered dames en heren. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
De drie "linkse" partijen die je noemt (noteer dat de SPD een bovengrens aan het aantal asielzoekers wil, je kan beter de CDU bij je linkse totaal tellen) verliezen samen 3,6 pct. Zo mogen ze van mij nog eens "overtuigend" winnen. :-P |
In Berlijn worden toch de beslissingen over uw toekomstig internetgedrag genomen, dus ja.
|
...
Ohw E.Gidius was me voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Links krijgt overtuigende klap in Berlijn
De linkse TAZ weet:
Citaat:
|
Berlijn was reeds van vóór WO2 een rood nest. Altijd geweest. Verder mag je ook niet vergeten en nog minder onderschatten: het zeer groot aantal Turken dat er woont. Dat is ook grotendeels een links kiespubliek.
|
Citaat:
Een echte overwinning voor die Genossen die hun Verlust aan het feieren zijn :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
Geef nu maar toe. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel haalt de piratenpartij?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be