![]() |
Gent bindt strijd aan met huurdiscriminatie
BRON
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Uit familieverband kreeg ik wel eens te maken met dat huren/verhuren gedoe. Wat ik daar uit leerde was dat een verhuurder (lees: die mensen die hun panden te huur zetten en ze in de 'meeste' gevallen goed onderhouden) weinig of nooit gelijk krijgen mocht er één of ander geschil zich voordoen. Dat er bepaalde regels moeten zijn, daar niet van, maar dat is niet aan mij om die op te stellen. :roll: |
Dat je uw eigendom niet meer mag verhuren aan wie je wil is toch echt wel onwaarschijnlijk wraakroepend. Bij mij komt er in elk geval geen bruin uitschot in, 'k steek het nog liever in de fik.
|
Eerst: wie is "Gent" ? Ik vind dat er weinig uitleg staat in het krantenartikel.
Maar ter zake: mocht ik in Gent een pand te huur hebben, en men belde mij met de vraag of het nog steeds te huur staat, dan zou ik antwoorden: "Ja, ben je echt geïnteresseerd ?" En ingeval van ja: "Wel, dan zou ik graag vandaag nog een bezoek brengen aan je huidige woonplaats om te zien of je iemand bent die zijn huurpand behoorlijk onderhoudt; kunnen we afspreken binnen een uur of twee ?". . |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik vind het wel een goed plan. |
Citaat:
|
Sossen en groentes (want wat is de stad Gent anders) blijven ziekte en symptoom verwarren.
Het symptoom is dat redelijk wat mensen niet wensen te verhuren aan allochtonen. Maar hoe komt dat feitelijk ? Want d�*t is de ziekte. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De wereld op zijn kop. |
Citaat:
Vraag een borgsom het equivalent van drie jaar huur aan diegenen waar je eigenlijk niet wil aan verhuren. Te nemen of te laten. Vrije keuze weet je wel. |
Citaat:
Dit is momenteel maximum twee maanden huur op een geblokkeerde rekening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog recent een verhaal gehoord van een pas afgesloten huurcontract via een IMMO-kantoor waar de tweede voornaam van de huurder niet in stond. Dit is verplicht en het registratiekantoor liet alle chance toe dat deze met balpen op het contract bijgeschreven werden. Met welke verhuurkantoren heb jij goede ervaringen ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be