![]() |
Sorry.
Wat was het laatste wat je deed waar je nu spijt van hebt?
Ikzelf: gisteren wegens tijdsgebrek en vakantie van mijn vaste bakker brood meegebracht uit dendelhijs. |
M'n 4 maanden oud dochtertje mashAllah, al zeg ik het zelf, ne hele dag blootgesteld aan zon en airco op een shoppingtrip.
|
|
Als ik na 22 u nog iets eet heb ik daar 's nachts spijt van
|
Ik heb nooit ergens spijt van.
Je moet leren uit je fouten maar spijt hebben is tijdverspilling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hopelijk vinden jullie mij niet stoer nu. Want ik wil geen 'domme macho' zijn. Ik wil een softe, onderdanige beta zijn zoals alle hoogopgeleide Westerse mannen. |
Citaat:
|
Citaat:
Een mens leert namelijk meer uit emotionele momenten dan uit praktische. Zo kan je de begrafenis van iemand dierbaar levendig herinneren alsook heel gelukkige momenten zoals je huwelijk, maar weet je niet meer wat je vorige week donderdag hebt gegeten. Dus ik geloof in het tonen van spijt. Spijt tonen is ook niks mis mee, het toont aan dat je aan zelfreflectie doet en openstaat om jezelf te verbeteren en te veranderen. Spijt tonen doe je in eerste plaats voor jezelf, en niet voor een ander. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
........Sorry
......sOrry ... soRry .. sorRy fuck.You |
Citaat:
Gelukkig voor dat meisje, als ze al bestaat uitgezonderd in Guineveres forumverschijning, dat meeste van onze tapijtsnuffelaars ongeveer evenveel geschiedenis kennen als een amoebe en de intentie tot het opzoeken van dingen buiten de koran gelijk aan de wil van een politicus om een hoopje geld te passeren. |
Nu: Het spijt mij, ik vind niet echt iets...
|
Citaat:
|
Ik zeg/schrijf dikwijls dat ik ergens spijt van heb maar bijna even dikwijls meen ik dat niet ;-)
Waar ik echt spijt van heb, is dat ik na bijna 40 jaar nog altijd de lotto niet gewonnen heb :-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be