Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waarom Vuye en Wouters de N-VA niet zullen verlaten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=234923)

BWarrior 20 september 2016 18:06

Waarom Vuye en Wouters de N-VA niet zullen verlaten

Bart De Wever is naast politicus ook historicus. Hij weet dat er in de Vlaamse beweging een ware cultus van het martelaarschap bestaat. Nooit ofte nimmer zal hij van Vuye en Wouters martelaars willen maken die dan buiten de N-VA de doctrinaire zuiverheid zullen verdedigen. Daarom dat Vuye en Wouters aan boord zullen blijven en zelfs voort zullen werken aan het hoofd van Objectief V. Met een berisping, nieuwe "goede" afspraken. En wellicht een loonsverhoging voor beiden.

Ik ben hier 100% zeker van. Geef me eens ongelijk ;-)

reservespeler 20 september 2016 18:07

Wouters en Vuye hebben nog niets beslist en blijven voorlopig aan boord van de N-VA.

BWarrior 20 september 2016 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8241095)
Wouters en Vuye hebben nog niets beslist en blijven voorlopig aan boord van de N-VA.

Ja, 'voorlopig' is rekbaar ;-)

4x10E6 20 september 2016 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8241095)

.. postje pakkeuh ..

Don Quichote 20 september 2016 22:29

Vuye en Wouters ...
Totaal geen benul voor de gevolgen die hun woorden ( bij notabene "De Morgen" ... lees: vijandige gazet... ) kunnen teweegbrengen bij de NVA kiezer.
De zuiverste vorm van nestbevuiling.

Geen benul van de strategie van BDW.

Als ik bestuurslid was van NVA...

Vuye en Wouters ...eruit.

Don Quichote 20 september 2016 22:30

Dubbelpost.

BWarrior 20 september 2016 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote (Bericht 8241336)

Wat was dan die strategie alweer?

Jan van den Berghe 20 september 2016 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Don Quichote (Bericht 8241336)
Vuye en Wouters ...
Totaal geen benul voor de gevolgen die hun woorden ( bij notabene "De Morgen" ... lees: vijandige gazet... ) kunnen teweegbrengen bij de NVA kiezer.
De zuiverste vorm van nestbevuiling.

Als ik bestuurslid was van NVA...

Vuye en Wouters ...eruit.

Kunt u de strategie van BdW dan eens uitleggen?

BWarrior 20 september 2016 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8241344)
Kunt u de strategie van BdW dan eens uitleggen?

Pertinente vraag.

Eyjafjallajökull 21 september 2016 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 8241093)
Bart De Wever is naast politicus ook historicus. Hij weet dat er in de Vlaamse beweging een ware cultus van het martelaarschap bestaat. Nooit ofte nimmer zal hij van Vuye en Wouters martelaars willen maken die dan buiten de N-VA de doctrinaire zuiverheid zullen verdedigen. Daarom dat Vuye en Wouters aan boord zullen blijven en zelfs voort zullen werken aan het hoofd van Objectief V. Met een berisping, nieuwe "goede" afspraken. En wellicht een loonsverhoging voor beiden.

Je krijgt ongelijk.

TheFourHorsemen 21 september 2016 14:42

:lol:

Gemengde gevoelens... enerzijds vind ik het jammer dat ze N-VA verlaten, anderzijds is het mooi om te zien hoe BlaaskaakWarrior de mond gesnoerd wordt.

Jan van den Berghe 21 september 2016 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8242071)
:lol:

Gemengde gevoelens... enerzijds vind ik het jammer dat ze N-VA verlaten, anderzijds is het mooi om te zien hoe BlaaskaakWarrior de mond gesnoerd wordt.

Inderdaad, volgens hem was het ondenkbaar dat ze de N-VA zouden verlaten.

Anna List 21 september 2016 14:44

en hoppakee BWarrior nog maar eens op zijn bakkes. :lol:

E. Gidius 21 september 2016 14:44

Hier lees je waarom ze toch ontslag namen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=234936

Anna List 21 september 2016 14:45

Citaat:

:rofl:

TheFourHorsemen 21 september 2016 14:47

Zou onze koene strijder zich nog in deze draad durven vertonen?

Anna List 21 september 2016 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8242084)
Zou onze koene strijder zich nog in deze draad durven vertonen?

tot daar zijn groot politiek inzicht!! :lol:

Gwylan 21 september 2016 15:06

Citaat:

Analytisch vermogen en politiek doorzicht zijn duidelijk uw sterkste kanten niet, mijnheer. Nu ja, anders zou u de BUB-doctrine niet aanhangen, vanzelfsprekend.

Matonge 21 september 2016 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan (Bericht 8242116)
Analytisch vermogen en politiek doorzicht zijn duidelijk uw sterkste kanten niet, mijnheer. Nu ja, anders zou u de BUB-doctrine niet aanhangen, vanzelfsprekend.

De enige fout die hij maakt is overschatting. Het is ook niet verkeerd een optie te willen nagaan. Het meest verwonderlijke vind ik persoonlijk dat men vandaag verbaasd lijkt over sommige van De Wever's capriolen. Potsierlijk in feite.

Matonge 21 september 2016 15:42

Achteraf is't natuurlijk allemaal gemakkelijk^^

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be