![]() |
Seks en gezonde relatie | even serieus
Vanaf hoeveel keer seks per week heb je een gezonde seksrelatie?
Ik zeg tegen mijn vriendin dat het niet ongezond zou zijn om elke dag aan seks te doen. Maar ze trok dat toch maar in twijfel. Volgens mij is het de logica zelve? |
Hum, ik zou zeggen vanaf 2 keer per week... !!!
|
Bij mijn relatie was het ongeveer 4 keer per maand en we waren zeer gelukkig, we knuffelden wel heel vaak....lol.
|
Hoe vaak heeft een koppel seks?
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben vroeger totaal verkeerd ingelicht geweest want ik dacht dat het alle dagen moest zijn.
Ik heb mij daar ook aan gehouden en toch ben ik gescheiden geraakt. :rofl: Geen idee van of daar ook maar enige deftige verklaring voor te vinden is. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
4x per maand is wel heel weinig. |
Citaat:
Ik overdrijf echt niet. Citaat:
En liefst meer dan ene keer. 's Morgens is om er vanaf te zijn, maar daarna is het echt met liefde. |
Citaat:
Ik heb al een test gedaan voor een seksverslaving en ik scoorde 12 op 15. Je was volgens de test al seksverslaafd als je meer dan 1 keer ja antwoorde. Waanzin. Ik ga haar gelijk moeten geven en moeten erkennen dat ik een "probleem" heb. Ben ik hier aan alles verslaafd ofwa? Erg gewoon. Internetverslaafd, seksverslaafd, sigaretten, ... Ik steek me in een gesticht. |
Maar wat voor zever is dit toch weer?
Het heeft toch geen zin om je seksleven te vergelijken met andere koppels? Waarschijnlijk liegt meer dan de helft van de mensen hierover. |
Moeten is dwang, en bleiten is kinderzang.
Neen, als in een relatie seks geëist wordt, uitgezonderd in spel of plagerig, is er een probleem. En het is niet elke eeuw dat ik Demper volg in zijn uitspraak. Maar hier heeft ie wel een punt. |
Citaat:
Want dan zou mijn 'op uw knieën slet!' tegen die van ons volgens uw standaard bepaald ongepast zijn. |
Goh moeten en dwang...
Ik moet en ik zaag soms wel eens door. Het gaat er niet om hoeveel men seks heeft. Maar vanaf wanneer gezond en ongezond? Ik blijk een nieuw probleem te hebben. Dat verschuift zich altijd. Is het ene opgelost komt het andere. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij is dat echt pure lust 's morgens. Maar daarna kan ik echt gek worden van haar en ze helemaal opeten. Ze maakt me wild en ze draait haar sexyness hier all over the place. Dat is toch een beetje aanzetten he? Het ligt wellicht niet eens aan mij, ik ontken ter stelligste een probleem te hebben. |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
ja absoluut, ik heb echt niet te klagen. Velen willen ruilen met mij, ik moet hier echt fameus uit mijn pijp komen zodat een ander het niet beter doet.
Door mijn natuur is dat dus een tiendubbele uitdaging. De waanzin voorbij. |
Citaat:
je zou ervan verschieten hoeveel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be