![]() |
Waarom is Blankenberge zo goedkoop?!
Het valt op dat huren in Blankenberge goedkoop is, althans tov. bvb. Antwerpen. Binnen 2 jaar loopt mijn huurcontract af en zodoende dacht ik van naar de kust te verkassen, vermits de zee me altijd heeft aangetrokken en het er de laatste tijd zo goedkoop lijkt.
Bvb. waar ik momenteel zit (Merksem, regio Antwerpen) huur ik een studio aan 430€ per maand, zonder terras, kelder, bergruimte, bad - enkel douche. Voor een appartement met 1 kamer betaalt men hier in Antwerpen en regio minstens zo'n 500€. Da's de standaardprijs of men dient aan sociaal tarief te huren wat neerkomt op zich op de wachtlijst zetten (wat sowieso de beste optie is). Daarentegen heeft men heden ten dage in Blankenberge reeds een appartement met 2 slaapkamers, ligbad, terras (maw. voldoende ruimte) aan 470€!!! Euh, dat is ongeveer aan sociaal tarief dus. Ik kon m'n ogen dan ook amper geloven toen ik gisteren de advertentie zag op Hebbes. Ok het oogt een beetje oud maar best te doen + dat er sowieso het genot van de zee is en genoeg ruimte, althans meer dan wat ik nu heb en dat voor slechts 40€ meer per maand. En zo zijn er daar in Blankenberge nog tal van andere appartementen met 2 slaaplamers beschikbaar die zelfs in betere staat verkeren (nieuw, modern enzo) aan om en bij de 500€ per maand. Euh, ik heb dan ook de stellige indruk dat ik me hier in Antwerpen goed laat rollen qua huurprijs, en denk dan ook sterk om van zodra m'n huurcontract afloopt ofwel sociaal te huren ofwel naar Blankenberge te verhuizen!!!! Foto's volgen, LOL. |
Appartement 2 slaapkamers Blankenberge, 470€ per maand:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Hewel ja, het zijn de zotten die afdokken. |
Ietwat moderner en toch schappelijk qua prijs:
Appartement 2 slaapkamers Blankenberge, 520€ per maand: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
Of wat zeggen jullie van dit:
Appartement 2 slaapkamers Blankenberge, 500€: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Het zijn daar solden, LOL. |
Deze heeft m'n voorkeur: geen noemenswaardige mankementen, ruim genoeg en vlakbij het station, wat wil een mens nog meer, lol.
Appartement 2 slaapkamers Blankenberge, 495€: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
Huuuuuu wat doe ik hier eigenlijk nog, ik laat me continu rollen door een huisjesmelker terwijl anderen lekker goedkoop - of tenminste aan een redelijke prijs, van de zeelucht mogen genieten en tijdens de zomer al helemaal niet te klagen hebben. RE-LOL.
|
In theorie heb je in Antwerpen wel meer kans op werk, de kust is heel erg seizoensgebonden, tenzij je in de verzorging staat, of zo, er zijn nogal wat bejaarden die naar de kust verkassen. En vanuit Blankenberge is de rest van de wereld wel al wat verderaf dan vanuit Antwerpen, ik ken genoeg collega's die er wonen, en dus dagelijks minstens 3 uur pendelen, en vaak langer. Mijn appartement kost ook wat meer, maar de luxe om op een kwartier van je werk te wonen is mij wel wat waard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-):lol::-D:lol::-D;-) |
Citaat:
|
Blankenberge goedkoop? Misschien hierom.
|
ik ben bereid om het treinticket van BemBem te betalen.
Dan worden de woningen in Merksem meer waard. |
Citaat:
|
bembem wilt graag gaan wonen in het grootste openlucht bejaardentehuis van Belgie ?
|
Carrière move. Die bejaarden zijn te traag om haar te achtervolgen bij het shopliften
|
De nutsvoorzieningen en gemeentebelastingen ook bekijken he ....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be