![]() |
'Tiental Syriëgangers wil terug naar België komen'
BRON
Detail tekst: Citaat:
|
Daar zitten we echt wel op te wachten. Laat ze maar ginder.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oorlog kan wel iets doen met een mens, naar het schijnt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daar er de vorige dagen al 'waarschuwingen' geweest zijn van de kant van de terroristen uit, naar onze piloten toe die daar een missie hebben, lijkt mij het geen overdreven optie om er toch maar met op te letten en ze zeker héééééééél goed te screenen mocht men ze dan toch binnenlaten. Liever niet binnenlaten is de boodschap daar we ze kunnen missen als de pest. :roll: Of gaan we nog betalen ook voor moordenaars en terroristen, brave belastingbetalers??? 8O (Ok, we doen dat nu al maar kom ... ) |
Citaat:
Nee, een stuk waarschijnlijker is : ze zitten daar op hete kolen en hebben daar zelfs geen vreten meer en ze willen nu terug naar het OCMW van België. |
Citaat:
Ik bedoel, zoals links de afgelopen 40 jaar altijd gelijk gehad in haar voorspellingen omtrent moslims. Wat kan er mis gaan? |
Citaat:
|
Citaat:
Het BE paspoort afpakken en terug sturen naar Syrië. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
57 staatsgevaarlijke individuen in Molenbeek"
Die groep van 57 is samengesteld uit vooral teruggekeerde Syriëstrijders, 27 onder hen zijn geradicaliseerden waarvan men denkt dat ze op het punt staan te vertrekken. http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...olenbeek.dhtml Wel ja, haal ze maar terug, er kunnen er nog wel enkele bij. |
Citaat:
|
Citaat:
Man met een normaal IQ slaat met een voorhamer de schedel van zijn buurman in en roept op ter verdediging "ik wist niet dat dat niet mocht". :lol: Of leerling wordt tijdens examen betrapt op spieken en zegt ter verdedigind "ik wist niet dat dat niet mocht, waar staat dat ergens geschreven". :lol: Er zijn wel een aantal dingen waarvan verondersteld mag worden dat ze universeel geweten zijn, tenzij men inderdaad een IQ van 50 heeft. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be