![]() |
My home is my castle.
Ik ben gehecht aan mijn kleine woning, waar ik nu al meer dan 33 jaar woon, vooral de vele spullen: boeken en schilderijen en lampions, en zal het allemaal missen als ik nog eens naar "de andere kant" moet gaan.
Dan heb ik nog nooit mijn vloerkleden vernieuwd of schoon gemaakt, en is ook moeilijk omdat er tafels met veel spullen op staan, zoals mijn zware computer. Ik ben daarom op de idee gekomen de meest vieze gedeelten er gewoon af te knippen in repen en in de tobbe te wassen. Dan kan het wel weer even mee. |
Freakotorics
|
Er bestaan eenvoudige oplossingen:
![]() |
Hey Harrie, het opkuisen van je woning gaat sneller en grondiger dan je voor mogelijk houdt:
https://www.youtube.com/watch?v=4Xtjn4g5TBY Graag gedaan. ;-) |
Citaat:
Ik kan daar echt niet met een rollator door heen rijden...ik zie me al..:lol: En zo'n bezem maakt natuurlijk geen vloerkleden schoon. |
Citaat:
|
Gisteren nog een stuk van mijn kleed afgeknipt en van alles en nog wat moeten verplaatsen en de stoffigheid gedaan en de vloer schoongemaakt en kleed in de tobbe.
Bijna door mijn rug heen gegaan. Nu het kleed nog buiten hangen. En dan heb ik het weer overleefd....:lol: |
Is het zoiets ?
|
Ja, maar dan meer geordend......:lol:
|
Laat een container van 40 kubiek leveren voor je deur, alle ouwe rommel erin, vies tapijt uiteraard ook. Opgelost.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets? ![]() |
Ja post eens een foto. Ik durf dat omdat het zo luxueus en proper is. Maar dan ben ik mijn anonimiteit kwijt. Als ik die al had MHz...
|
Citaat:
En dan had ik nog zo gehoopt dat mijn woning een museum zou worden. :cry: |
Citaat:
Maar met zo'n stuk tapijt je kont afvegen, dat zal moeilijk gaan....:lol: |
Citaat:
Alles heeft zijn precieze plaats alsof het reeds een museum betrof voor na mijn dood en begrafenis. |
Citaat:
|
Je weet Harrie, stel je deuren open en ik kom langs.
Ik vind U zo speciaal dat je wel een interview waard ben. Maar ik weet, je bent een kluizenaar die graag alleen is... Dan zal het voor na je dood zijn. Als dat dan mogelijk is... |
Citaat:
De enige weg die over is gebleven is de weg des geestes: je in mijn atoomtheorie te verdiepen en deze te begrijpen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be