![]() |
Bewijzen Aub
Nu ik vertrek naar mijn winter bestemming had ik graag jullie een huiswerk gegeven.
Nergens op geen enkel forum werd er ooit een fout ontdekt in mijn sterfhuisconstructie NERGENS De enige persoon die in 28 jaar zou gedupeert geweest zijn ,blijkt dan mijn beste vriendin te zijn Carina SCHELLES en zie haar reactie op mijn facebook pagina Dus ik had graag tegen dat ik terugkom van Tenerife en aan mijn voordrachten ga beginnen Ten eerste :fouten in mijn constructie (s) Ten tweede : naam en data van personen die door mij zouden zijn opgelicht of gedupeerd zijn. Geen gezwam en gespam maar feiten ,fouten en namen en anders wil ik op deze draad doodse stilte zien. TAXI is er ,wij vertrekken daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag |
Uw constructies zijn niet meer dan een ordinaire zwendel, voor bedrijven die net door dit soort praktijken in moeilijkheden kwamen, en die op zich neerkomen op een ordinaire belasting ontduiking en afpersing van de andere schuldeisers.
Ze vormen een kweekpoel voor incompetente bedrijfsleiders, die anders door natuurlijke selectie er uit gewerkt worden. Met andere woorden: verwerpelijk |
De waanzin voorbij :)
|
Goeie reis:-D
|
Oh ja, de namen van gedupeerden.
Hmm... de overheid, dus het volk. Zelfs jijzelf dus lol. |
Wat een pretentie! Ons huiswerk willen geven!
Zot zijn doet geen zeer ... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
In mijn werk heb ik één gulden regel : hetgeen wat men je vertelt is niet belangrijk. Hetgeen wat men je niet vertelt is belangrijk.
Met wat dat kalf hier op het forum bent kan je dus geen bal uitrichten, omdat hij je maar net laat zien wat hij wil dat je ziet. M.a.w. je kan er je geen beeld van vormen omdat je niet alle details voldoende kent. |
Citaat:
En als u dan toch zo schitterend in uw (al dan niet verwerpelijke) job bent, zou u zich daar dan niet beter mee bezig houden in plaats van op een forum als het deze uzelf wat wierook toe te wapperen? |
Ik dacht dat je op een ryan air vlucht naar ibiza zat ?
|
Citaat:
|
Kemels En Stommiteiten Met De Vleet/
1 Bijlage(n)
Citaat:
in zowel faillissement ,doorstart,vereffening en of sterfhuisconstructies geld dezelfde regeling . De hyp wet is voor ieder van deze rechtsfiguren dezelfde. De wet bepaalt wie wat krijgt en wanneer ,er is geen enkel nadeel meer voor een sterfhuisconstructie ,de staat krijgt evenveel als in faillissement. Ga nog een paar jaar verder studeren en kom dan nog eens terug. Dus veel benadeelden hebben er zich nog niet aangemeld ,ik doe nochtans 28 jaar sterfhuisconstructies dus zou je toch veronderstellen dat ze volgens jullie theorie hier staan aan te schuiven om hun beklag te doen. Het regent momenteel hier en ben gaan zien in de Riu Palace op de pc.ik verveelde mij. HINT :zoek eens op samenloop en uur 00:00 en dan hard maar zeer hard studeren zoals ik ,dan doe je zo geen kemels. |
Dus, Véél Slimmere Dan De Rest, omdat je een habbekrats kan recupereren ben je geen gedupeerde meer?
Jij bent een soort Jezus, die met één euro en enkele centen plots alle schulden kan betalen? |
Citaat:
Toutes les chambres disposent de: Salle de bains avec douche Sèche-cheveux Peignoir Articles de courtoisie pour le bain Miroir grossissant :lol: Téléphone WiFi, gratuit Air conditionné central Ventilateur de plafond Minibar TV satellite Coffre-fort (en location) Fer et table �* repasser Balcon ou terrasse http://www.riu.com/en/Paises/spain/t...enerife/#/null |
Citaat:
|
Money Makes The World Go Round
Citaat:
Een sterfhuisconsulent laat zich betalen door zijn resultaat ,en niet door de oude schuldeisers die al gedupeerd genoeg zijn. We zijn in de bar van palace ,moet terug naar viv want die weet niet dat ik even op pc ben ,denkt dat ik naar toilet ben. Ons appartement heeft geen pc staan en ik hou zo niet te werken op tablets. Wij wonen naast Bahia en gaan elke avond in een van de big 5 hotels dansen en eten. Hopelijk morgen beter weer ,viv ganse dag geschopt en zich dus kostelijk geamuseerd.(letterlijk en figuurlijk) |
Heeft viv u een ganse dag geschopt? Of jij haar?
Vandaar uw gedrag |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Zie vergelijking tussen alle rechtsfiguren in de draad over de redding van dat fabriek. Ik denk dat jullie wel zwammen en spammen ,maar niet lezen. Zit momenteel in het business center van de H10 COSTA ADEJE PALACE heb net ontbeten hier met viv. (die kookt nooit als we op onze winterbestemming zijn ) .Weer lichte motregen en half bewolkt ,wel warm |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be