![]() |
Wie is Boris die op bezoek komt?
Is Boris al bij jou op bezoek geweest?
Of wat bedoelen ze hiermee? Ik ben prikkelbaar en dat zou aan een zekere Boris kunnen liggen. |
Is dat de broer van Doris en Joris?
|
Joost zal het weten.
Ik ben altijd slecht met zegswijzen geweest. "Ge zijt zo prikkelbaar vandaag, is Boris op bezoek geweest?" Ik mis perspectief. |
Is dat niet eerder een uitdrukking die op vrouwen van toepassing is tijdens hun maanstonden?
|
Ja dat dacht ik ook.
Maar wie of wat is Boris dan? Een dikke drol met stekels die je er niet uitkrijgt zonder je hele anus open te rijten? |
Citaat:
|
Ongetwijfeld Libro dat is het!
Boris is oude mannen praat voor tante rosa :) Suck on that dpg }-) |
Ik denk dat er iemand in sneltreinvaart afstevent op een manische fase...
|
![]() It's only a ride |
Citaat:
|
Citaat:
De rode vlag hangt uit, ja dat is iets dat vroeger gezegd werd. Maar Boris hebben wij nooit gekend. |
Hier bij ons zeggen we: de Russen zijn op bezoek. Als een vrouw ongesteld is. Maar echt niet Boris, lol
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger had je de USSR. De vlag van de USSR was rood. Naast de USSR ligt Finland. In Finland wonen Finnen. "Finnen" is het Duits voor "vinnen". Vinnen zitten op een vis. Een vis zwemt in het water. Water wordt door de brandweer gebruikt om te blussen. En daarom is een brandweerwagen rood. |
Dat is wel het toppunt van flauw hoor Libro.
Waarom kan een vrouw niet knap en intelligent tezamen zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Never really knowing why like me You don't ever wanna step off that roller coaster and be all alone You don't wanna ride the bus like this Never knowing who to trust like this You don't wanna be stuck up on that stage singing OOOOHHH All I know are sad songs |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be