![]() |
morgen : gazoenkeldag
Morgenmiddag is het zover : Charles Michel komt uit de kast met de begroting 2017. Zijn het 4,2 miljard gazoenkels, zijn het er slechts 3 miljard ? Is "le budget bouclé" zoals Didier Reynders beweert ? Komt er een belasting op de meerwaarde uit kapitaalinvesteringen, zoals Kris Peeters meent ? Wat houdt tante Europa achter de hand ? Maar vooral beste forumleden, denkt u dat Charles aan uw gazoenkels zal zitten ?
![]() |
Citaat:
Zoals het er nu bij ligt zijn er 1/3 nieuwe balastingen boven het 1/3 nu reeds te veel belastingen. Mar allès kaat koet. Onse pré en pensioene blijf tezelfd. Ik vind het CVP voorstel voor die jalousie belasting op meerwaarde aandelen in grote lijnen aanvaardbaar behalve wat de aan te houden termijn betreft. Of denken ze soms dat de Belgen zoveel kapitaal op de markt in en uit trekken dat dit de beurs ernstig zou beïnvloeden, goe mis dan. |
Citaat:
![]() ![]() ![]() de nazionale beurzensnijders |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hebben momenteel geen tijd om aan onze gazoenkels te denken. België speelt voetbal deze avond. Allen naar het plein. Daar kunnen we tenminste met echte tribunestoeltjes naar mekaars kop gooien. Alhoewel, ik vernam daarstraks dat de match in een bijna leeg stadion gaat plaatsvinden. Pech dus. Naar wiens kop kunnen we dan gooien? |
Michel stuurt z'n kat naar de Kamer.
|
Citaat:
![]() |
Nu wilt de regering de spaarcenten van de werkende mensen.
Ze zijn voor niks nog beschaamd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161012_02515006
Als het maar geld in de staatsput brengt. Dat de werkman of lage inkomens dat allemaal niet meer kan betalen doet niets ter zake. Krapuul en gelukzoekers krijgen sowieso een pro deo advocaat toegewezen, ook dat betalen we dan nog eens. |
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161012_02515006
Als het de staatsput maar opfleurt. Dat de kleine man het allemaal niet meer kan betalen en dus geen rechten heeft is van geen enkel belang. Ondertussen betalen we zelfs nog de pro deo advocaten van krapuul en gelukzoekers die hier neerstreken en "denken" rechten zonder plichten of bijgedragen te hebben. |
Citaat:
Het is gewoon de zoveelste belasting op wie z'n pensioentje denkt wat aanvaardbaarder te kunnen maken. De graaicultuur woekert verder en dat dan door een ex NCMV voorman .... Die gelooft toch niemand meer ondertussen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is al jaren duidelijk dat jullie geen goede, grootschalige maatregelen nemen. op deze manier wordt het alleen maar erger.
|
Citaat:
Als ik begin met er naar te luisteren slaap ik helemaal niet meer! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be