Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   VLAEMSCHE EXPORT: O op het request (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23523)

Hans1 4 november 2004 22:57

VLAEMSCHE EXPORT: O op het request

Volgens een artikel in de Tijd van enkele dagen terug zou de toegevoegde waarde van de dienst "Export Vlaanderen" 0 zijn. Pure geldverspilling dus.

Wie heeft dat artikel gelezen of kan het even opsnorren?

Vlaamse Leeuw 5 november 2004 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Volgens een artikel in de Tijd van enkele dagen terug zou de toegevoegde waarde van de dienst "Export Vlaanderen" 0 zijn. Pure geldverspilling dus.

U heeft het artikel zelfs niet eens gelezen, maar u kunt wel zeggen wat de titel is. Ik wacht op het artikel.

Hans1 5 november 2004 10:34

Heb ik gezegd wat de titel is? Nee, wel een samenvatting van de inhoud.

Geertje 5 november 2004 10:43

Het zal wel een natte droom geweest zijn van een BUBber.

Chipie 5 november 2004 10:47

Ik heb enkele dagen geleden wel ergens geleden dat Vlaanderen 'verantwoordelijk' zou zijn voor 85% van de Belgische Export.
Vermoedelijk zal de overige 15% dan wel een meerwaarde creëeren...

Distel 5 november 2004 10:49

We hebben al vaker "samenvattingen" van Hans gezien waar hij cijfertjes uit zijn hoed goochelt.

Antoon 5 november 2004 11:00

Citaat:

Ik heb het niet gelezen, maar ik geloof je. Je hebt waarschijnlijk gelijk.

Maar ik heb een oplossing, zodoende moet je je in de toekomst geen zorgen meer maken:

Laten we snel onafhankelijk worden, dan hoeven de Walen ons niet meer financieel te steunen.

Ze verdienen het m zowel de naam Belgique als de driekleur en zelfs de koninklijke familie te houden, de gulle walen met hun financiele toegevoegde waarde.

Wij zullen onze export zonder toegevoegde waarde dan maar zelf opvangen en moeten maar zelf weten hoe we ons land zonder driekleur, zonder de naam België en zonder koninklijke familie verder opbouwen.

;-)

Geertje 5 november 2004 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ik heb het niet gelezen, maar ik geloof je. Je hebt waarschijnlijk gelijk.

Maar ik heb een oplossing, zodoende moet je je in de toekomst geen zorgen meer maken:

Laten we snel onafhankelijk worden, dan hoeven de Walen ons niet meer financieel te steunen.

Ze verdienen het m zowel de naam Belgique als de driekleur en zelfs de koninklijke familie te houden, de gulle walen met hun financiele toegevoegde waarde.

Wij zullen onze export zonder toegevoegde waarde dan maar zelf opvangen en moeten maar zelf weten hoe we ons land zonder driekleur, zonder de naam België en zonder koninklijke familie verder opbouwen.

;-)

En wat moet er dan met BUB gebeuren. Ge laat deze mensen zomaar in de kou staan.

Antoon 5 november 2004 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
En wat moet er dan met BUB gebeuren. Ge laat deze mensen zomaar in de kou staan.

Nee hoor. Ze kunnen ook bij de walen terecht. Daar kunnen ze doen wat ze graag willen : Frans spreken, geilen op de koninklijke familie, en dankij de grote toegevoegde waarde van Wallonië, die dan af is van het dure Vlaanderen zullen ze in een nooit gekende luxe kunnen leven.

Pieter de Coninck 5 november 2004 11:50

Citaat:

Nee hoor. Ze kunnen ook bij de walen terecht. Daar kunnen ze doen wat ze graag willen : Frans spreken, geilen op de koninklijke familie, en dankij de grote toegevoegde waarde van Wallonië, die dan af is van het dure Vlaanderen zullen ze in een nooit gekende luxe kunnen leven.

En indachtig dat het de Walen waren die Leopold III wegstemden.

Westland New Post 5 november 2004 13:10

Citaat:

Het is "Vlaamse " Bourgeois-ventje!

ICE-MAN 5 november 2004 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Ik heb enkele dagen geleden wel ergens geleden dat Vlaanderen 'verantwoordelijk' zou zijn voor 85% van de Belgische Export.
Vermoedelijk zal de overige 15% dan wel een meerwaarde creëeren...

k'heb het artikeltje NIET gelezen, maar k'kan me voorstellen dat Vlaanderen "verantwoordelijk" zou zijn voor 85% van de export....... en k'weet niet hoe dat komt maar ineens kreeg ik uit mijn diepste onderbewustzijn ne "flash" en schoot me de gedachte te binnen dat die andere 15% misschien wel gerealiseerd is door de duitstalige gemeenschap...... maar dat zal wel niet zeker of toch ??:-D

basil 5 november 2004 22:42

Citaat:

Antoon,gij zijt een goed mens met een groot hart.;-)

Hans1 5 november 2004 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Het is "Vlaamse " Bourgeois-ventje!

Ik ben dan wel allesbehalve een Bourgeois-ventje, hoor.;-) Nu moet het zijn: een Dewever-ventje.:-D

John Stufflebeam 6 november 2004 00:26

Citaat:

Ik heb het artikel opgesnord en gelezen. Wat jij beweert staat er helemaal niet in.

(De Tijd, zaterdag 30 oktober, p4, onderaan)

Peace 6 november 2004 00:41

Citaat:

Ik ken het artikel niet maar ik kan je verzekeren dat zonder de meerwaarde die Vlaanderen creeert, België een armoede gebied in Europa wordt.

Vlaamse Leeuw 6 november 2004 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Ik heb het artikel opgesnord en gelezen. Wat jij beweert staat er helemaal niet in.

(De Tijd, zaterdag 30 oktober, p4, onderaan)

Kan je er naar verwijzen of hier op het forum zetten.

John Stufflebeam 6 november 2004 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Kan je er naar verwijzen of hier op het forum zetten.

Ik zal het intypen of scannen, doch dat zal iets voor maandag zijn.

Groeten,

giserke 6 november 2004 02:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door John Stufflebeam
Ik zal het intypen of scannen, doch dat zal iets voor maandag zijn.

Groeten,

Doe geen moeite, we weten allemaal, dat Hans een eerste klas leugenaar is. Net als zijn debielen partij.
Ik zou zeggen, laat ze doen, hoe meer de BLUB doet hoe rapper we bij een Vlaamse staat zijn. ;-)

Knuppel 6 november 2004 11:50

Citaat:

Wat doen die mannen eigenlijk nog in het, voor hen, onbestaande Vlaanderen?

Zo 'koopje' laat je toch niet liggen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be