![]() |
VLAEMSCHE EXPORT: O op het request
Volgens een artikel in de Tijd van enkele dagen terug zou de toegevoegde waarde van de dienst "Export Vlaanderen" 0 zijn. Pure geldverspilling dus.
Wie heeft dat artikel gelezen of kan het even opsnorren? |
Citaat:
|
Heb ik gezegd wat de titel is? Nee, wel een samenvatting van de inhoud.
|
Het zal wel een natte droom geweest zijn van een BUBber.
|
Ik heb enkele dagen geleden wel ergens geleden dat Vlaanderen 'verantwoordelijk' zou zijn voor 85% van de Belgische Export.
Vermoedelijk zal de overige 15% dan wel een meerwaarde creëeren... |
We hebben al vaker "samenvattingen" van Hans gezien waar hij cijfertjes uit zijn hoed goochelt.
|
Citaat:
Maar ik heb een oplossing, zodoende moet je je in de toekomst geen zorgen meer maken: Laten we snel onafhankelijk worden, dan hoeven de Walen ons niet meer financieel te steunen. Ze verdienen het m zowel de naam Belgique als de driekleur en zelfs de koninklijke familie te houden, de gulle walen met hun financiele toegevoegde waarde. Wij zullen onze export zonder toegevoegde waarde dan maar zelf opvangen en moeten maar zelf weten hoe we ons land zonder driekleur, zonder de naam België en zonder koninklijke familie verder opbouwen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(De Tijd, zaterdag 30 oktober, p4, onderaan) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Groeten, |
Citaat:
Ik zou zeggen, laat ze doen, hoe meer de BLUB doet hoe rapper we bij een Vlaamse staat zijn. ;-) |
Citaat:
Zo 'koopje' laat je toch niet liggen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be