![]() |
Elisabeth ........ 2500 euro per dag
Is dat de herziening van de dotaties aan die parasieten die N-VA beloofde?
http://www.gva.be/cnt/dmf20161012_02...0-euro-per-dag |
Ja, het is de bedoeling dat enkel koning en troonopvolger nog een dotatie krijgen. Hoe je het ook draait of keert, we leven nog steeds in een monarchie. Dotaties compleet afschaffen is dus niet mogelijk zolang je de monarchie in stand houdt en aangezien de meerderheid van de bevolking nog steeds voorstander is van de monarchie, valt daar voorlopig niet veel aan te veranderen.
|
Citaat:
Wat gebeurt er met die som geld ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1 miljoen euro. Dat is begrotingsgewijs wisselgeld. |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: Zou het niet tijd worden om die gegevens eens te toetsen aan hun huidige waarde. |
Citaat:
een veel makkelijkere taak dat onze "lintjesknippers". De verloning van deze laatsten is dan ook veel hoger. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar is dat geld naartoe ??? :roll::roll::roll: |
Citaat:
Je kan de begroting zelf nakijken hoor http://www.begroting.be/NL/budgetOnl...%A9%202016.pdf En dan kan je zelf de verschuivingen gaan bekijken. Good luck om alle miljoentjes hier en daar uit te vissen... |
Citaat:
Vlaamse nationalisten die trouw zweren aan de koning, hun onafhankelijk wens opbergen in de diepvries, en....de dotaties aan het koningshuis met hand en tand komen verdedigen via een openbaar forum ! Karel Dillen draait zich om in zijn graf :-) :-) :-) :-) :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze moeten stilaan de absolute meerderheid gaan behalen in Vlaanderen als ik de teleurgestelde Nieuwe Vreemdelingen Alliantie kiezers mag geloven ! |
Citaat:
Maar 'k zie inderdaad de humor van dit allemaal. Zo Belgisch! PS vrijzinnige: en ik stem niet ongeldig! Ik stem gewoonweg niet. |
Citaat:
Weet je wat dergelijk denken aantoont? Dat jij geen flauw idee hebt waar het over gaat in dit land. Niet erg, maar ga dan wat in koetjes en kalfjes lullen in plaats van hier wat de trol te komen spelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be