![]() |
NMBS vergeet drie wagons met passagiers in Hasselt
Hasselt / Genk -
Zes treinreizigers hebben donderdag veertig minuten vastgezeten in drie afgesloten wagons die waren afgekoppeld van de trein Hasselt-Genk. De treinbegeleider was vergeten de reizigers te verwittigen dat hun wagons afgekoppeld zouden worden. Eén van de reizigers belde Securail, dat medewerkers van het station van Hasselt uitstuurde om de passagiers te bevrijden. Een uur later konden ze hun reis voortzetten. http://www.hbvl.be/cnt/dmf20161013_0...ers-in-hasselt Ik had dit liefst gepost bij het subforum Afrika, maart dat bestaat helaas niet. Ik ben benieuwd hoe de stakersbonden dit gaan benoemen, dit is zelfs erger dan Afrikaanse toestanden (zie de roltrap in het station van Hasselt). |
Citaat:
"Hmmm... Gewerkt bij de NMBS ???" Disclaimer: -'t Is maar mijn gedacht, he- |
Citaat:
|
Och in dit land wordt Limburg al snel vergeten door de mannen van het openbaar vervoer. In die mate zelfs dat Jan Peumans van de NVA voorstelt om beroep te doen op de Waalse busdiensten van de vervoersmaatschappij TEC. Zodat zijn dorpsgenoten uit Kanne het 5 km verder gelegen centrum van Maastricht kunnen bereiken.
bron: HBVL enkele dagen geleden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar naartoe ? |
Citaat:
Als leidende provincie zouden we veel meer op het beleid kunnen wegen. |
Citaat:
Dat waren toch de stakersbonden hé! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Tijdens een bespreking over dat probleem heeft Peumans het voorstel gedaan om aan TEC te vragen om haar busdienst van Luik naar Maastricht via Kanne te laten rijden, en daar een stopplaats te voorzien. Niet alleen om de eigen inwoners naar Maastricht te vervoeren maar ook om de Maastrichtenaren te vervoeren die eens graag komen genieten in het gezellige en mooie dorpje Kanne. |
Een individuele fout of flater kan mij weinig bekoren om veel tam tam over te maken (behalve als het over een bekende politieker of vakboungder gaat natuurlijk).
Systeemfouten, denkfouten van beleidsmakers, ... dat is wat anders. . |
Citaat:
Sorry pajoske, dat was een open doelschot. Mea culpa. |
Citaat:
Good job. :thumbsup: |
Bovenstaand was voorbeeld voor :
Aai oonli wil seh dis wans. |
Citaat:
|
Hahaha. Dit komt natuurlijk in de pers maar dat er, ook in Hasselt, vorige week een trein van Crashrail bijna in een reizigerstrein is gereden dat houden ze liever stil. Alarm alarm reizigerstrein door het rood riep hij terwijl hij twee wissels naar de kloten reed na zelf door het rood te zijn gereden.
|
Citaat:
Ge zoudt mij eens bezig moeten zien irl !! . |
Citaat:
Heb ik inderdaad niets van gelezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be