![]() |
Di Rupo geeft het toe.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...n-Belgie.dhtml
Di Rupo geeft eindelijk toe dat Wallonië rechtgehouden wordt door Vlaanderen. Immers besparingen op de sociale zekerheid treft vooral Wallonië. |
Citaat:
moet ge daarom het topic twee x plaatsen of was dat de opwinding die er vanuit gaat om over di rupo te zeveren, zie ik schrijf die waal ook met kleine lettertjes, juist zoals de wever zijn naam want ik heb geen respect voor beide, laat ons zeggen voor geen enkele politieke Zevenaar want het zijn allemaal dezelfde zakkenrollers. |
Citaat:
Nu weten we ook waarom de Walen nog bij die verfoeide Vlamingen willen blijven. |
2 miljard bezuinigen in de SZ is dus 0.5% BNP, 1% begroting, en 2% van de SZ
na groeicijfers van jaren +2% is dat nauwelijks een significant getal |
Citaat:
Ik bedoel : 450 miljard Euro schulden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die enkeling die hier nog bijdraagt al werkend moet te veel gulzige monden voeden. We hebben gewoon een te veel en te onefficiënte beleidsmakers en overheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gecombineerd met de CETA houding van de PS
conclusie : DiRupo en Magniet hebben nog steeds meer vertrouwen in de Vlaamse hangmat dan in het Waalse ondernemerschap, alle historische Marshallplannen gelul ten spijt! |
De Walen blokkeren het voor Vlaanderen belangrijke CETA, Vlaanderen bouwt de solidariteit af. Eens zien welke dynamiek dit teweegbrengt.
![]() |
Citaat:
Bedankt N-VA |
Er zijn er hier, die bij gebrek aan inhoud, er dingen bijsleuren die er totaal niets mee te maken hebben.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be