Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Frankrijk: Politie demonstreert tegen allochtoon geweld (https://forum.politics.be/showthread.php?t=235369)

Thuleander 20 oktober 2016 21:17

Frankrijk: Politie demonstreert tegen allochtoon geweld

Molotovcocktails en stenen naar hun kop geslingerd krijgen van de kostbare, goudbruine verrijkertjes.
De flikken zijn het stilaan zat.

Straks staan ze allemaal op de ziekenkas wegens burn-out.

En dan?

https://ejbron.wordpress.com/2016/10...allen-in-lyon/

Peche 21 oktober 2016 02:08

Het is daar inderdaad heel erg. Maar niet alleen in Frankrijk, ook in Duitsland.
Niet alleen voor de flikken, ook voor meisjes. Meisjes durven niet meer naar de winkel in eigen stad.
Dit vraagt een serieuze aanpak en er zal vrees ik met scherp geschoten moeten worden.
Beter wij als eerste dan zij. Zij gaan uit het niets verschijnen, als wij als eerste beginnen kunnen we plannen.

Gamla 21 oktober 2016 02:20

Om de gang van zaken te veranderen zal er bloed moeten vloeien.

Het is verdomme al ver gekomen dat de politie begint te huilen.
Want dat is het uiteindelijk.

Peche 21 oktober 2016 02:23

https://www.youtube.com/watch?v=y5R1T2BxtSc
Kijk deze film uit om te zien hoe erg het is.
Islam will dominate the east to the east and the west to the west. We will see Israel destroyed. Retreat your troops or there will be bloodshed"
Uitgeroepen in GB op straat waar de politie op toekeek en NIETS deed.

De film komt wel traag op gang, maar damn het is serieus.

@Gamla +2. Ze moeten schieten om het op te kuisen. Anders komen zij uit het niets.

Carmagnole 21 oktober 2016 02:36

Frankrijk zal een van de brandhaarden zijn. Dat land is onstabieler dan mensen denken.

Gamla 21 oktober 2016 02:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole (Bericht 8268665)
Frankrijk zal een van de brandhaarden zijn. Dat land is onstabieler dan mensen denken.

De banlieus ken jij goed. Volgens mij heb je er familie.
Opa en oma en de rest van de zwerm.

Carmagnole 21 oktober 2016 02:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8268668)
De banlieus ken jij goed. Volgens mij heb je er familie.
Opa en oma en de rest van de zwerm.

Je nickname is grammaticaal incorrect Zweeds, en jij bent een radicaliserende angsthaas. Zo dat soort figuren die bij de SS burgers gingen doodschieten.

Peche 21 oktober 2016 02:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole (Bericht 8268671)
Je nickname is grammaticaal incorrect Zweeds, en jij bent een radicaliserende angsthaas. Zo dat soort figuren die bij de SS burgers gingen doodschieten.

KAn je het hem kwalijk nemen?

Gamla 21 oktober 2016 03:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole (Bericht 8268671)

Wat de angsthaas betreft heb je gelijk. Anders zat ik hier nu niet op een klavier te tokkelen.

Carmagnole 21 oktober 2016 03:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8268674)
Wat de angsthaas betreft heb je gelijk. Anders zat ik hier nu niet op een klavier te tokkelen.

Stop dan met zagen en mensen te irriteren en bandbreedte te versjassen, ga jezelf fysiek trainen, doe een gevechtsport, leer schieten, leer EHBO, denk na over hoe jij jezelf nuttig kunt maken eens het zo ver is.

Gamla 21 oktober 2016 03:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole (Bericht 8268677)
Stop dan met zagen en mensen te irriteren en bandbreedte te versjassen, ga jezelf fysiek trainen, doe een gevechtsport, leer schieten, leer EHBO, denk na over hoe jij jezelf nuttig kunt maken eens het zo ver is.

Ga je dat ook doen? Dan kunnen we vechten.
Schieten kan ik en Gamla spellen ook.

Carmagnole 21 oktober 2016 03:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8268679)
Ga je dat ook doen? Dan kunnen we vechten.
Schieten kan ik en Gamla spellen ook.

Ik loop om de 2-3 dagen, ik ken een beetje (of meer dan een beetje, heb diploma en brevet) van radioelectronica, en mijn voorlaatste vakantiebestemming was Svalbard. Ik ben dat dus ook aan het doen.

Kijk, ik begrijp dat dingen kut zijn, maar het heeft geen nut om te zitten radicaliseren en ZEKER niet om op onschuldige mensen af te reageren als het zo ver is. Ja, niemand houdt van moslims, maar de meesten kunnen er echt niet aan doen dat ze opgevoed zijn met angst voor de hel. Uiteraard willen wij die vluchtelingenstromen niet, maar in plaats van te radicaliseren, behoud een gezonde geest en eens het zo ver is, zie dat je de echte vijand kan tegemoet gaan in plaats van nachtwinkels of kebabzaken in brand te steken.

Gamla 21 oktober 2016 04:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole (Bericht 8268680)
Ik loop om de 2-3 dagen, ik ken een beetje (of meer dan een beetje, heb diploma en brevet) van radioelectronica, en mijn voorlaatste vakantiebestemming was Svalbard. Ik ben dat dus ook aan het doen.

Kijk, ik begrijp dat dingen kut zijn, maar het heeft geen nut om te zitten radicaliseren en ZEKER niet om op onschuldige mensen af te reageren als het zo ver is. Ja, niemand houdt van moslims, maar de meesten kunnen er echt niet aan doen dat ze opgevoed zijn met angst voor de hel. Uiteraard willen wij die vluchtelingenstromen niet, maar in plaats van te radicaliseren, behoud een gezonde geest en eens het zo ver is, zie dat je de echte vijand kan tegemoet gaan in plaats van nachtwinkels of kebabzaken in brand te steken.

Een mens zou bijna niets meer tegen je durven zeggen.
Zo redelijk ben je.

Carmagnole 21 oktober 2016 04:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8268683)
Een mens zou bijna niets meer tegen je durven zeggen.
Zo redelijk ben je.

Kijk. Als je hier agressief-racistische praat zit te verkopen moet je daarna niet terugkrabbelen.

Pandareus 21 oktober 2016 04:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8268657)
Het is daar inderdaad heel erg. Maar niet alleen in Frankrijk, ook in Duitsland.
Niet alleen voor de flikken, ook voor meisjes. Meisjes durven niet meer naar de winkel in eigen stad.
Dit vraagt een serieuze aanpak en er zal vrees ik met scherp geschoten moeten worden.
Beter wij als eerste dan zij. Zij gaan uit het niets verschijnen, als wij als eerste beginnen kunnen we plannen.

Je weet toch dat je als getuige van Jehova niet mag oproepen tot geweld, noch het zelf toepassen ? De schrift stelt dat je de zondaar je andere wang moet presenteren.

Jay-P. 21 oktober 2016 05:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8268694)
Je weet toch dat je als getuige van Jehova niet mag oproepen tot geweld, noch het zelf toepassen ? De schrift stelt dat je de zondaar je andere wang moet presenteren.

+ wachttorens verkopen.

dpg 21 oktober 2016 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8268447)
Molotovcocktails en stenen naar hun kop geslingerd krijgen van de kostbare, goudbruine verrijkertjes.
De flikken zijn het stilaan zat.

Straks staan ze allemaal op de ziekenkas wegens burn-out.

En dan?

https://ejbron.wordpress.com/2016/10...allen-in-lyon/

beta-cucks en feministen bij de politie , ga daarmee naar de oorlog :roll: :roll:

Gamla 21 oktober 2016 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole (Bericht 8268689)
Kijk. Als je hier agressief-racistische praat zit te verkopen moet je daarna niet terugkrabbelen.

Dan zijn we allebei racistisch want je bent politiek correct en dus anti-blank.
Raar hè? In een multiraciaal land is iedereen een racist. Willen of niet.

Carmagnole 21 oktober 2016 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8268754)

Jij bent gewoon een lafaard die flipt uit machteloze woede. Ik ben volgens u blijkbaar poco, lol.

Carmagnole 21 oktober 2016 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8268754)

Jij bent gewoon een lafaard die flipt uit machteloze woede. Ik ben volgens u blijkbaar poco, lol.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be