![]() |
taboes van de psychiatrie
https://www.youtube.com/watch?v=CVEpYaYGo_o
Welcome to the VS... Mensen met psychische problemen gooien ze daar gewoon meedogenloos op straat... althans zij die niet in orde zijn met hun ziekteverzekering (en zo zijn er veel) ... Wat ben ik blij dat niet te moeten ondergaan... Hier in BE kan ik internetten/chatten zoveel ik wil, hoef ik niet op straat te slapen en word ik binnenkort zelfs nog extra gechouchouteerd.... Thank god :-D:-D:-D:-D:-D |
Ah oei, ik dacht dat Amerika daar veel progressiever als Europa mee omging.
daar is dat in de mode een psychiater hebben, hier bekijken ze u vies als ge psychische problemen hebt. |
Hoe vlotten de rechtzaken?
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Slecht man, ik betaal mijn vorige boete nog af, moet ik in december weer voorkomen. Allemaal door een kutwijf dat haar eigen afspraken niet nakomt. Maar als ik win heb ik meer dan 25000 euro bespaard. |
Citaat:
|
Heeft iedereen in deze draad een lopende rechtzaak ofzo?
|
Ja ik los dat ook veel liever met geweld op. Kordaat en swift. Gedaan met spelen.
Kwam ze met haar pa aan mijn deur dreigen, kheb die vent bekan de rioolput in geslagen, zaten ze mij met 2 tegen te houden. Alsof ik der schrik van heb :roll: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijne grote show was direct gedaan. Trok ene keer een muile, meteen stilte en met 2 mij tegenhouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En bembem, hoe loopt haar strafzaak voor diefstal?
|
Citaat:
|
Onderwerp vermijden. Toont aan dat het toch niet zo warmpjes zit.
|
De armpjes zijn ook nog eens crimineeltjes....
Zo zie je maar. |
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be