![]() |
Mannen die naast de pot/urinoir pissen
Waar ik een hekel aan heb: naast het urinoir pissen. Waarvan ik helemaal over de rooie ga: meestal oude mannen die in het toilet rechtstaand urineren en daarbij de bril en alles errond besproeien. De meeste mensen hebben geen greintje respect voor anderen.
Enige bedenking die ik kan maken bij naast het urinoir urineren: over het ontwerp van sommige urinoirs is niet echt goed nagedacht. |
Zitten gaan
|
Ik vind urinoirs een overbodige uitvinding. Zijn er mannen die dat leuk vinden, schouder aan schouder te staan plassen?
Gewoon iedereen op de pot, in zijn eigen hokje, zittend. Dan is er ook geen onderscheid meer nodig tussen vrouwen- en mannen WC's. |
Citaat:
|
Ach wat een gezeik :roll:
|
nog irritanter is, bij het schijten op een openbaar wc, er toiletwater tot tegen uw aars plonst. Men kan dat dan wel oplossen met een paar laagjes wc-papier op het water te leggen (die laagjes die je eerst gebruikt om de bril af te vegen).
Vraagje voor de artsen hier op het forum!: kan men hierdoor nu een of andere smerige ziekte oplopen? |
Citaat:
|
Citaat:
Het openbaar toilet dient vlugger verlaten te worden, ten bate de volgende bezoeker. |
Citaat:
|
Citaat:
ALLE mannen die rechtstaand plassen doen dat hoor. Jij dus ook Hypo'ke. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Getuige zijn niet erkende dochter. |
Vrouwen zijn geniepig. Dat kan ik weten want ik was ooit kuisvrouw. Ze beschuldigen mannen ervan de bovenkant van de wc bril vol te sproeien en eisen dat mannen de bril telkens opheffen en terug neer leggen. Zelf sproeien ze de onderkant van de bril vol waardoor de mannen hun handen vol vrouwenpis hangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be