![]() |
Theo Francken kreeg bezoek van de deurwaarder
BRON
Detail tekst: Citaat:
Wij braakten met zen allen bijna op de vloer toen we de nieuwsuitzending zagen waar men T Francken dit ten laste zou leggen. Zoals u weet ben ik niet de grootste fan van T Francken maar in dit geval kan ik de man in kwestie totaaaaaal geen ongelijk geven. Ik hoop dan ook dat hij voet bij stuk kan houden. Als je dat één gezin toelaat staan ze hier allemaal te janken na een tijdje, het is nog niet erg genoeg? Die idiote advocate wilde waarschijnlijk even in het nieuws komen? Ik zou zelfs verder gaan: Mocht men Francken de boete opleggen zou dit bij mij garant staan om alle aangespoelden gelijk de deur te wijzen uit ons land want dit is er echt wel ZWAAR over. Ze komen van einde ende verre met het 'Paard van Troje' de EU ons land binnengereden en dan gaan ze gelijk op zoek of ze de mazen van de wet even 'kunnen aanpassen' en zich er zelf wat kunnen met verrijken die Paard van Troje menners. Eruit zetten is de boodschap of het gaat helemaal niet goedkomen. Ze zouden mogen blij zijn dat ze al van een TIJDELIJKE humanitaire hulp mogen genieten. Maar neen, eisen, eisen, eisen ... :roll: |
Ministers moeten gevolg geven aan rechterlijke uitspraken, los van de vraag of die uitspraak zinnig is of niet.
Zo simpel is het. |
Citaat:
|
gezellig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er beroep aangetekend is dan heeft de deurwaarder geen vonnis om uit te voeren. Er is dus geen beroep aangetekend, is de enige conclusie die we kunnen trekken. Als het klopt dat er geen beroep is aangetekend dan is de man nog dommer dan ik al dacht, want dit was een aangekondigd beslag van de deurwaarder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan mij inbeelden dat er op Wetstraat 18 wel wat kunstwerkjes, zilveren besteklades en andere dure brol (alles wat niet meer doet dan 'bijdragen aan een aangenaam werk-en leefklimaat') te vinden is. |
Ik hoop vooral dat,eens deze zaak uitgeklaard,en hopelijk gewonnen door onze staatssecretaris,de tegenaanval ingezet wordt.
Een juridische tegenaanval met eis tot schadevergoeding aan de betrokkenen,en zeker die rijkelui uit het Naamse die hun "favo-migrantenfamilie" wilden binnenhalen met veronachtzaming van alle procedures.... |
Citaat:
Als spa en groen wat overdrijven met hun oppositie, ik zou zeggen plus 2 % voor N-VA En stijgende verzuring bij links Vlaanderen die het niet kan plaatsen in hun beperkt denkkader |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be