![]() |
Radicale moslims hebben politieke dodenlijst in Nederland
In Nederland zouden radicale moslims reeds voorbereidingen hebben getroffen voor aanslagen op prominente politici. Op deze 'dodenlijst' staan de Kamerleden Hirsi Ali en Geert Wilders, minister Verdonk, burgemeester Job Cohen van Amsterdam en schepen Ahmed Aboutaleb. Dat schrijft de krant De Telegraaf vandaag.
Volgens het dagblad is het bestaan van een dodenlijst ontdekt tijdens het onderzoek naar de moord op Theo van Gogh. De moslims zouden deel uit maken van zelfmoordcommando's van gehersenspoelde jongeren. "Nederland wordt bedreigd door een brigade islamitische martelaren, bestaande uit jongeren die zijn opgeleid om zelfmoordacties te plegen", aldus de krant.Mohammed B., verdacht van de moord op Van Gogh, zou ook tot deze groep behoren. De Telegraaf citeert niet met name genoemde bronnen die beweren dat rekruten voor de commando's worden geworven in allochtonenwijken van grote steden. Kamerleden Hirsi Ali en Wilders zijn donderdag ondergedoken. Zij bevinden zich in zwaar bewaakte 'safe houses', schrijft De Telegraaf. Ook VVD fractieleider Van Aartsen en Cohen, de burgemeester van Amsterdam, worden extra bewaakt. Donderdag werd bekend dat Mohammed B. een brief met bedreigingen en waarschuwingen aan het adres van onder andere Hirsi Ali, achterliet op het lichaam van Van Gogh. Zowel Van Aartsen als Cohen worden met name genoemd in die brief. Mooi, hé? En we blijven die moslims maar knuffelen en tolereren. :roll: How stupid can Europe get? |
I agree with whatever you said ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat er nu aan het gebeuren is vrees ik al een 10 tal jaar ,maar als ik dat toen zegde ,zag ik spoken ,was ik racist -fasist -nazi- domme laageschoolde -mestkever-
enz.... Wel ik zeg u nu opnieuw dat het géén 10 jaar meer duurt of er is oorlog in Europa . Doe maar verder hier met jullie snel-belg wetten ,stemrecht. Ik blijf u zeggen ,de enige manier is de islam weren uit Europa ,wegens onverenigbaar met onze levensopvattingen. Spijtig voor hen die het wél goed menen ,maar dit is de enige oplossing . Overal ter wereld waar er een grote islambevolking leeft is er oorlog ,hier zal het niet anders zijn. Of zoals ik in een boek las van een Italiaanse schrijfster " er is een omgekeerde kruistocht aan de gang ,maar men WIL dit niet inzien in Europa !! " |
Citaat:
Ik ben benieuwd naar het minimaliseringsdiscours dat de multikullies nu weer gaan produceren. En die jongens blijven maar beweren dat het om een moord zoals een ander gaat. Zelf al worden die extremisten gerecruteerd uit de meest gefrustreerde allochtonengroep, het blijft wel een feit dat ze gehersenspoeld worden met de meest haatvolle passages uit die 'vredelievende' islamgodsdienst. Merkwaardig toch dat de multkut-adepten steeds maar met een boogje om die koran-inhoud (haat tgo het westen, etc.) blijven lopen. Nog het merkwaardigst van al is dat die multikullies hun hoed blijven afdoen en zelfs pleiten voor het behoud van de perverte hersenspoeling die zo eigen is aan de islam. After all, islam betekent niets anders dan volledige geestelijke onderwerping. Net zoals de islam, zijn ook tal multikullies aan een Verlichtingsproces toe. Behlave een verplichte en streng gecontroleerde inburgeringscursus voor moslimallochtonen, zouden zelfverklaarde multikullies onderworpen moeten worden aan een verplichte en streng gecontroleerde verlichtingscursus.:-P |
Citaat:
|
Inderdaad, de Islam is een groot gevaar voor Europa, met negers,chinezen,joden enz. daar hebben we toch geen problemen mee ?
|
geen problemen met al die volken opzich. Maar wel met de volkeren die dingen gaan verkondigen als 'Nederland wordt het 2e Marokko'
Bron Nederland 2, televisie zender |
Citaat:
Enkel en alleen een terugkeer cursus zal het gevaar in Europa verminderen. Het aantal vreemdelingen in Europa zal in belangrijke mate teruggedrongen moeten worden. Er is geen andere optie. |
indeed.
Misschien moet de regering eens maatregelen beginnen nemen, en bij elke moslim thuis binnenvallen, en een grote huiszoeking doen. Die varkens moeten dringend aangepakt worden, anders zijn de Westerlingen verloren. Nu aanpakken, en allemaal terug op den bananenboot naar Marokko. En het zijn ALTIJD NOORD-AFRIKANEN. Nooit zijn het pakistanen, indiers,.... Hadden ze maar Noord-Afrika gebombardeerd ipv Hirsohima en Nagasaki.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enerzijds religies als zeik afdoen (volledig mee akkoord), maar anderzijds de hedendaagse islamitische kruistocht in Europa snel vergoelijken met een katholieke uit een ver verleden. Je doet aan politiek correcte verlichting Jampie. What a shame. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be