![]() |
'Rijken steeds slimmer dankzij chips in hersenen'
BRON
Detail tekst: Citaat:
De brave man gaat nog gelijk krijgen :rofl: |
Nu, dat is wel erg sympathiek dat jij mij wilt gedenken.
Maar de microwezentjes zijn geen chips (als je dat mocht denken), maar nog veel kleinere en ook veel intelligentere levende wezentjes. Dus geen levenloze mechaniekjes. Ware dat zo dan was ik waarschijnlijk allang wereldberoemd geweest. Neen: Gods Rijk bestaat in de microkosmos, dat is wat ik beweer. De microwezentjes, die de ware echte Goden zijn, zijn de scheppers van het leven op aarde (vanuit de microkosmos dus) en van de evolutie van het leven en zijn degene die ons lichaam doen functioneren. Dat blijkt boven ieders verstand te zijn, want al reeds 42 jaar lang wil niemand mij geloven. |
Vertaling: Gods Rijk is in de microkosmos en de hemel is daar ook. |
Citaat:
De selfisch gene theorie gaat dezelfde microcosmos kant op maar is wetenschappelijk onderbouwder. Uw 'theorie' is eigenlijk speculatie. Ik vraag me af of de naam 'theorie'eigenlijk wel van toepassing is op uw fantasieën rond God en de microcosmos. |
Weer zo'n theorie op het niveau van "mensen hebben binnen duizenden jaren kieuwen en zwemvliezen want de poolkappen gaan smelten".
|
Citaat:
|
|
1 Bijlage(n)
Bhairav en Xenophon haasten zich al naar de Aldi om een voorraad binnen te doen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom is dat clichébeeld zo belangrijk voor u? Is dat een soort intellectuele houvast? |
Citaat:
Citaat:
Ik kan er ook veel meer mee verklaren. Het is ook veel logischer. En ik kan er het bestaan van God mee bewijzen. Dus: wat wil je nog meer? |
Citaat:
|
Citaat:
Neen, wij gaan in de verre toekomst het heelal veroveren en ombouwen tot een volledige ruimtevaartcultuur. En ook onze gehele aarde zal omgebouwd worden tot een ruimteschip. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Precies alsof ze de wiskunde in het onderwijs afgeschaft hebben toen men de rekenmachines heeft uitgevonden :lol: de mens evolueert en gaat vooruit, wat uiteraard een moeilijk principe is voor linksekloten, gezien die altijd voor stilstand en ondergang zijn :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be