![]() |
Amerikaanse politie verhoort Tom Van de Weghe over plasje in de bosjes
|
![]() |
Gaan pissen in de bosjes zonder garantie dat je geen aanstoot zou geven: nogal boers-volks ....
Maar de verwijzing naar die zanger: is dat jouw soort van humor ? Dat vind ik een staasie zwaarder dan boers-volks. . |
BRT-man loopt met leubbe bloot op straat, wie kan daar nu last van hebben...
Natuurlijk, sinds Dutroux zijn de mensen in de wereld wat voorzichtiger geworden met Belgen vanwege hun kwalijke reputatie. Het grappigste vond ik toen de 'journalist' verontwaardigd was en dat het volledige Amerikaanse justitie-apparaat maar moest wachten want hij ging live op de BRT... De aanmatiging van die mensen is onvoorstelbaar. |
Als die vrouw vanop zo'n afstand iets kon zien dan moet Tom wel zeer zwaar geschapen zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze had hem beter een trap verkocht, gelijk deze vent deed.
Niet dat ik iets heb tegen naakte vrouwen in de straten, maar wel omdat hij bij de bRT werkt ... http://www.liveleak.com/view?comment...34a_1315984210 . |
Hopelijk mag de man een tijdje verblijven in de gevangenis daar, dan ziet hij van dichtbij wat ze daar doen met een Dutroux-figuur uit Belgie.
Hij zal die slechte manieren snel afleren. |
Citaat:
Ik begrijp dat wel, hij is BRT dus onschendbaar hier, maar ginder maakt dat weinig indruk zo'n amateur TV zendertje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is een schokkend incident.
Ongetwijfeld zal nu in Brussel de Amerikaanse ambassadeur op het matje worden geroepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
T'is nochtans bevestigd dat plassen op struiken en bloemen heel goed is voor de groei..van de bloemen en struiken.
|
Citaat:
(doet me denken aan dat populair sportjournalistengeval die o zo verwonderd was dat hij een gasboete kreeg van de Gentse flikken, wegens bij het buitengaan van het stadion te pissen tegen een bomenrij/afsluiting van een private tuin.) . |
Citaat:
geen kijker die een verslag van hem ziet, ontsnapt nog aan de gedachte : 'wat een zeiker!' ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be