Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Amerikaanse politie verhoort Tom Van de Weghe over plasje in de bosjes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=235532)

Henri1 2 november 2016 06:55

Amerikaanse politie verhoort Tom Van de Weghe over plasje in de bosjes

Is dit de vlaamse George Michael ?

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/1.2808980

Libro 2 november 2016 09:21

De schoofzak 2 november 2016 09:52

Gaan pissen in de bosjes zonder garantie dat je geen aanstoot zou geven: nogal boers-volks ....

Maar de verwijzing naar die zanger: is dat jouw soort van humor ?
Dat vind ik een staasie zwaarder dan boers-volks.

.

Xenophon 2 november 2016 11:49

BRT-man loopt met leubbe bloot op straat, wie kan daar nu last van hebben...

Natuurlijk, sinds Dutroux zijn de mensen in de wereld wat voorzichtiger geworden met Belgen vanwege hun kwalijke reputatie.

Het grappigste vond ik toen de 'journalist' verontwaardigd was en dat het volledige Amerikaanse justitie-apparaat maar moest wachten want hij ging live op de BRT...

De aanmatiging van die mensen is onvoorstelbaar.

strijkijzer 2 november 2016 11:50

Als die vrouw vanop zo'n afstand iets kon zien dan moet Tom wel zeer zwaar geschapen zijn.

Xenophon 2 november 2016 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strijkijzer (Bericht 8279840)
Als die vrouw vanop zo'n afstand iets kon zien dan moet Tom wel zeer zwaar geschapen zijn.

Of, hij stond er vlak bij en hij deed het speciaal, het is tenslotte een BRT 'journalist'.

Libro 2 november 2016 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8279857)
Of, hij stond er vlak bij en hij deed het speciaal, het is tenslotte een BRT 'journalist'.

Of zij was van kortbij gaan kijken.

De schoofzak 2 november 2016 13:22

Ze had hem beter een trap verkocht, gelijk deze vent deed.
Niet dat ik iets heb tegen naakte vrouwen in de straten, maar wel omdat hij bij de bRT werkt ...

http://www.liveleak.com/view?comment...34a_1315984210

.

Xenophon 2 november 2016 13:50

Hopelijk mag de man een tijdje verblijven in de gevangenis daar, dan ziet hij van dichtbij wat ze daar doen met een Dutroux-figuur uit Belgie.

Hij zal die slechte manieren snel afleren.

Xenophon 2 november 2016 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8279907)
Of zij was van kortbij gaan kijken.

Alleszins, het was hij die zijn broek opendeed en in het stond rond te zwaaien met zijn waterfluitje.

Ik begrijp dat wel, hij is BRT dus onschendbaar hier, maar ginder maakt dat weinig indruk zo'n amateur TV zendertje.

djoebidoebidoe 2 november 2016 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8279982)
Alleszins, het was hij die zijn broek opendeed en in het stond rond te zwaaien met zijn waterfluitje.

Ik begrijp dat wel, hij is BRT dus onschendbaar hier, maar ginder maakt dat weinig indruk zo'n amateur TV zendertje.

:lol:

Another Jack 2 november 2016 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8279982)

Heb jij nog nooit in de bosjes geplast?

quercus 2 november 2016 14:52

Dit is een schokkend incident.
Ongetwijfeld zal nu in Brussel de Amerikaanse ambassadeur op het matje worden geroepen.

DewareJakob 7 november 2016 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strijkijzer (Bericht 8279840)

Waarschijnlijk speciaal gaan loeren om te kunnen zien wat, ze zegt, niet te willen zien. Zo zijn de preutse hypocrieten wel.

Xenophon 8 november 2016 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8283405)
Waarschijnlijk speciaal gaan loeren om te kunnen zien wat, ze zegt, niet te willen zien. Zo zijn de preutse hypocrieten wel.

Maak er nu geen 'arme Tom' draad van hé.

Mambo 8 november 2016 10:06

T'is nochtans bevestigd dat plassen op struiken en bloemen heel goed is voor de groei..van de bloemen en struiken.

De schoofzak 8 november 2016 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8279990)
Heb jij nog nooit in de bosjes geplast?

Ge moet weten waar ge moogt pissen, kakken of poepen.

(doet me denken aan dat populair sportjournalistengeval die o zo verwonderd was dat hij een gasboete kreeg van de Gentse flikken, wegens bij het buitengaan van het stadion te pissen tegen een bomenrij/afsluiting van een private tuin.)

.

Anna List 8 november 2016 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8284059)

ik heb toch wat met m te doen,

geen kijker die een verslag van hem ziet, ontsnapt nog aan de gedachte : 'wat een zeiker!' ...

DewareJakob 8 november 2016 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8284059)

Ik maak er geen 'arme Tom' van(het had gelijk wie kunnen zijn, wat mij betreft), maar, dat had duidelijk moeten zijn: hypocriete Amerikaan

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be