![]() |
De Olga Leyers Hype
Deze hype is duidelijk seksueel gedreven.
Iedereen geilt op Olga Leyers. Op haar benen. Op haar geile kont. Op haar zalige poes. Zoals u ziet, past er wel een aardige worst in die mond: ![]() De vraag is: welke seksuele handelingen zou u verrichten met Olga Leyers? Ik zou ze eerst beffen en aan haar tenen zuigen. Daarna met het puntje van mijn tong zachtjes "poken" in haar ster. Dan zou ik haar een tong draaien en stevig doggystyle afneuken. |
Wie is dat misschien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk je nu echt dat iedereen naar spelletjes en kwisjes kijkt? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vraag is; hoe ver kan iemand afdrijven vooraleer hij gaat fantaseren over een figuur als deze Olga. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind dat hier allemaal nogal denigrerende praat over dat vrolijke, intelligente en sexy meisje van ochgottekes 19 jaar.
Maar ze zou't mij geen twee keer moeten vragen; zelfs niet om haar boterhammendoos te vullen. En speelt haar zus ook al niet in zo van die sketches met zang en wat weet ik. Idem dito hoor ! Stevige Vlaamse meiden. . |
Citaat:
En kijk eens aan: goeie ouwe harige Johan komt weer ter sprake! Happeuh happeuh in zijn aambeien! |
Citaat:
|
Citaat:
Je eigen frustraties gaan afwentelen op anderen is een zelfrespecterende trol onwaardig. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je moet mij geen plezier doen. En ik lik zoveel aan de reet van Olga als ik zelf wil! |
Citaat:
Citaat:
edit: Citaat:
|
Citaat:
Denk je nu ook al dat je in de jury van belgiums got talent zit? Nu ja, tussen die idioten zou je nog goed staan eigenlijk. En je moet met je boerepoten van mijn lijf blijven! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be