![]() |
één op vier gecontroleerde "werklozen" betrapt op domiciliefraude
Ondertussen gaat de uitzuivering van profiteurs allerhande voort, met dank aan deze daadkrachtige regering van rechtvaardige rechtsen:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...angepakt.dhtml Links staat weer op zijn achterpoten om zoveel sociale rechtvaardigheid, zij willen koste wat het kost dit profitariaat in stand houden... |
Wel wel, ik had niet gedacht dat die fraude zo groot zou zijn.
Anderzijds: mijn oplossing is 'grondiger': de staat heeft er niets mee te maken of je samen woont, en desgevallend met wie. Of je nu samen woont of niet, iedereen zou hetzelfde moeten krijgen. En als je dan gaat samenwonen, en zorgt voor de andere bla bla ... dan doe je tenminste door de besparingen een mooi voordeel. . |
klop die luie soort uit de hangmatten
|
Citaat:
|
De kleine overlevings-sociale fraude is een zaak van een paar tientallen miljoenen. Belastingsfraude is een zaak van 80 miljard. Ter vergelijking: de sociale zekerheid kost 22 miljard.
Leg de prioriteiten en de grootste inspanningen bij het soort fraude waar het meest te halen valt. Klop de belastingsontduikersoort uit hun megafraude hangmat. En natuurlijk ja, als je met een uitkering onder de armoedegrens geen betaalbaar onderkomen vindt en dakloos of adresloos raakt, en dat niet meldt aan je uitbetalingsinstelling, dan verkeer je in een situatie van DOMICIIEFRAUDE. Walgelijk hé..die frauderende daklozen & adreslozen.... |
Citaat:
|
Citaat:
Al mijn uitspraken zijn feitelijk correct. Jij komt af met ontieglijke scheld-emo van rechts zonder argumenten . Nog meer feitelijkheden in mijn edit: Citaat:
|
Citaat:
U pleit ervoor om enkel één soort fraude aan te pakken en de rest blauw blauw te laten omdat het zogezegd van kleine garnalen zou komen. ALLE fraude moet aangepakt worden, zo simpel is het. |
Citaat:
zie edit: Citaat:
|
Geef een echte uitkering, onder de armoedegrens is niet leefbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 Minder uitkering lost het tekort aan arbeidsplaatsen niet op. Puur populistisch kreetje dus. |
Luxleaks, panamaleaks, bahamaleaks, ... ik hoorde er niets meer van. De rijkjes laten ze lopen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen enkele HUMANE regering zal dat ook maar willen doen trouwens. En ook geen enkele regering die de grondwet respecteert. (Art 23) |
Op de automatische domiciliefraude van kersverse daklozen krijg ik ook niet veel reactie...
|
Zouden het verrijkers kunnen zijn? Neuuh.
Het mag ook niet want dat is racistisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be