![]() |
"Uitspraak De Block slag in het gezicht van 1 miljoen Belgen met alcoholprobleem"
BRON
Detail tekst: Citaat:
Langs alle kanten zie je acties verschijnen die de mensen wil behoeden voor drank- en rook'misbruik', drugsmisbruik en dan dit. Ok, ok het zal om de lege staatskas te spijzen zijn waarschijnlijk. :rofl: Zoals ik al eerder schreef zouden die nachtwinkeltjes moeten verboden worden daar ze niet thuishoren in het straatbeeld. Het zijn gewoon 'slim' opgezette verzamelpunten voor wie weet wat. Wie gaat daar iets kopen, de één of andere onnozele die zijn sigaretjes/bier/drugs vergeten is? Aan mij zullen die geen bal verdienen, ik heb geen boodschap aan waterpijpen. Aan de kust zijn er gemeenten waar men in bepaalde straten al meer dan 6 �* 7 van dat soort winkeltjes kan vinden. Weer maar eens de inwijkelingen voordelen geven? :roll: |
Wat een flauwe kul is me dat zeg! Elke uitspraak van een minister zal wel "een kaakslag" zijn voor iemand zeker?
|
Citaat:
Waarom Nathalie Muylle dergelijke domme uitspraken doet heeft een zéér eenvoudige verklaring; geldingsdrang. Maggie De Block is razend populair en Nathalie Muylle denkt wil zelf beroemd. De aanval heeft echter een boemerangeffect. Ze versterkt de communicatie van het alcoholbeleid van Maggie De Block en ontmaskert CD&V als hypocriete partypoopers. Hoe zit het eigenlijk met de verkoopcijfers van het CD&V bier ? ![]() Als je een goed bier zoekt kan ik Cara op fles aanbevelen: ![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Toch ironisch dat de meeste nachtwinkels niet halal zijn, maar toch door hallahanezen uitgebaat worden.
Plots is de winst belangrijker dan de cultuur blijkbaar. Terwijl een gewone job waar niet halal of ongehoofddoekt echt gewerkt moet worden racistisch is. Maar het alcoholverbod in benzinestations vind ik geen slechte zaak. Het werkt alvast zonder gezeik of falingen in Nederland. |
Die tsjeefse teef vergist zich.
Het is vooral een slag in het gezicht van a) al wie zich bezig houdt met preventie en behandeling van alcoholverslaafden en b) familieleden van alcoholverslaafden. Schoofken vindt: verkoop van alcohol naar 18 jaar. En vooral: minder verkooppunten, vooral deze waar half-verslaafden aan impuls-aankopen en impuls-verbruiken riskeren te doen. Idem dito voor de tabak. Foei mijn partij die niet wil verbieden dat men rookt in auto's. Foei alle partijen dat ze het Nieuw-Zeelandse plan niet overnemen. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die staat netjes tegenover het begrip "openbare gezondheid". In een soort van checks and balances. . |
Citaat:
Als dat teveel moeite is, ga maar eens naar een doorsnee nachtwinkel. |
Een van de weinige issues waar de sharia gelijk in heeft.
|
Citaat:
|
De alcohollobby is nog altijd oppermachtig in België en de staat verdient ook vette €'s aan de verkoop van alcohol.
Het is een moeilijke kwestie he: pak je het probleem van de acloholverslaafden aan of laat je een pak winkels en jobs sneuvelen. In deze tijden is het logisch dat men elke job tracht te behouden denk ik dan. Anderzijds is België één van de weinige landen waar nog alcohol verkocht wordt langs de snelwegen... |
Het moet daar nogal stinken in die alcohollobby's naar alcoholdampen
|
Citaat:
Het zou me verbazen dat er nachtwinkels zijn die door "halalnezen" worden uitgebaat. Ken jij er zo eentje ? |
Citaat:
Maar ik kan mis zijn. |
Maggie gaat eigenlijk gewoon hun gezicht zitten...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ergo, de BTW is wel betaald bij de eerste aankoop. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be