![]() |
I like drinking beer!
LOVELY LOVELY BEER
https://www.youtube.com/watch?v=YTxINWXNrPA |
I have a whole beerput you can come drink out of you like that so many
|
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Regards, Wapper |
Citaat:
Why the fuck would you even care if I work or not? Is life that empty? Laat ons dat nu eens uitklaren, waar komt dat idee vandaan dat iedereen moet werken? Sta daar eens bij stil. |
Citaat:
|
yep, als het aan hen lag zaten wij onder de brug in een kartonnen doos...
|
Citaat:
Waar komt dat vandaan dat mensen MOETEN werken? Wij leven op een planeet dat ons van eten voorziet, dat groeit automatisch. Waar komt dat vandaan dat iedereen moet werken? |
Citaat:
|
Citaat:
Nurture. Maar mijn nature is anders ontwikkeld. Ik ben anders en ga echt niet meelopen in de stoet hoor. |
Citaat:
|
de nagel op de kop Peche, als ze vinden dat wij profiteren, dat ze zelf op werkloosheid gaan hé...
|
Citaat:
Maar ze zetten mij in't zak en verwachten dan dat ik dezelfde muur ga opkloppen? Dikke lol. Laat ze maar druipen in hun vet, en als ze zich afreageren, in de triniteit van amper drie zinnen zet ik ze te kakken. |
Citaat:
|
also: het kan hen niet schelen of wij al dan niet werken, wat hen pissed maakt is dat zij daardoor minder hebben, hebzucht dus......
|
Citaat:
Mijn natuur is heel anders ontwikkeld en ik heb geleerd uit mijn ervaringen. Vluchtelingen gaan werken voor ons basisinkomen. 't Zijn de zotten die nog werken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be