![]() |
truken vd foor in de gevangenis
Tell me pls I'm curious, XD! :-D
|
waarom? Ben je weer gepakt omdat je aan het stelen was? Moet je nu eindelijk uw straf uitzitten?
|
Nooit op ingaan als ze vragen om het zeepke op te rapen.
|
Een grave facade. En als iemand je provoceert gelijk in frennen vaneen stampen anders blijven ze met je fucken.
|
lol bem de supertrol.
Perfecting the craft eno2 couldn't. |
Citaat:
Cannabis, kopen bij de Marokkanen. Heroïne, kopen bij de Turken. Coke, kopen bij de Albanezen en (ex) Oost-blokkers in het algemeen. Drank en eventuele speciallekes, bestellen en kopen bij de cipiers. |
Resistance is futile:
![]() |
Pedo's in elkaar laten slaan, bestellen - voor een niet eens zo dure prijs, bij bepaalde cipiers die dat laten regelen door de minder snuggere Vlamingen.
Cipiers in het algemeen zijn gemakkelijk om te kopen voor wat drugs of een paar honderd € en een hoer. |
Citaat:
|
Citaat:
In amerikaanse gevangenissen moet men hen blijkbaar afzonderlijk zetten om ze in leven te houden... Wat is volgens jou een realistisch beeld hierover, in België ? Tenslotte zitten er bij ons in jail toch ook wel een flink aantal pedofielen ? |
Citaat:
Dingen zoals scheergerief, tandpasta, tandenborstels, shampoo, drinken, een tas om uit te drinken, koffie, koffiezet, eieren - rauw en of gekookt, sardienen, waterkoker, charcuterie, brood, snoep, chocolade, choco, siroop, playstation, laptop, CD-player etc... koop je in de gevangenis-kantine. TV huur je van de gevangenis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dutroux moet plezierige dagen & avonden beleven dus. |
Citaat:
Wist je trouwens dat de volledige boekhouding van de gevangenis, dus ook de zwarte, gedaan wordt door de schrijver - een gevangene. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, toevallig niet. In 96 zat ik in de Begijnenstraat in voorarrest, toen was de schrijver daar Bernard Camerman, degene die ergens in de begin jaren negentig in Lint zijn vrouw en kinderen afmaakte. Ik meen het eerste 'gezinsdrama', zoals ze dat dan zijn beginnen noemen. Op een gegeven moment echter begon hij rond te vertellen dat hij de baas was in de Begijnenstraat omdat hij alles wist, de dag erna ging hij op transfair naar Leuven denk ik. Was zo'n klein miezerig ambetant ventje, een echte bediende. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is hoe het werkt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be