![]() |
Mensen die niet kunnen trainen (Thai box in mij geval)
Wat is dat toch met mensen die komen trainen en er geen bal van kunnen. En die helemaal geen voeling hebben met de dynamiek. "Feitelijk is da zo gelijk bokse ma dan me karate derbij" heeft er mij iemand al durven zeggen.
Heeft iemand nog ervaring met mensen die wel willen maar in de verste verte niet kunnen? Mensen die komen "joggen" en sociaal doen. Wat zou ik kunnen doen of zeggen om dat soort "overblijvers" (aan begin van de training, als iedereen zijn partner zoekt/vindt) af te wimpelen? Ik heb al geprobeerd met mensen af te spreken in de hoop dat ik wel ergens een zekerheid heb om een min of meer deftige training te krijgen, maar dat lukt werkelijk langs geen kanten. Verder is dat natuurlijk één groot ons-kent-ons gebeuren, en de meesten weten op voorhand met wie ze gaan trainen, maar mij lukt dat na twee jaar nog niet. |
gewoon eens goe rond hun oren kletsen en sjotten.
|
in de juiste straatvechtershouding welliswaar!
|
Citaat:
Ik voel vaak mijn knieën trillen van frustratie, en dan vragen ze natuurlijk of ik moe ben. Sommige mensen zijn véél te stroef en te loom om zich daar mee bezig te houden. Die twijfelen persies tussen hele tijd macho doen en gewoon te leren snappen wat vechten is. Veranderen van club heeft geen zin, die hebben zelden lessen in de ochtend en in de avond is het meestal zo druk dat van bijleren niks in huis komt. |
Citaat:
![]() Veel die dat krampachtig proberen (als ge al geluk hebt) en het niet snappen. Vaak lijkt het of ze gewoon "breed" willen doen. |
en in de juiste (Ajax) outfit hé Bhairav! ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De slapjanussen kunnen er weer mee lachen hoor.
|
misschien moet je je ook eens wassen VOOR je gaat trainen, ipv enkel erna :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach toch... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb principes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bhairav zijn probleem al opgelost ?
Hoe kan die gast nu degelijk trainen ? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be