![]() |
Leve President Donald: Es ist Zeit fur Rache!
beste forumkameraden!
Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat ik een topic begon over Donald Trump, toenmalig kandidaat voor het binnenhalen van de Republikeinse nominatie voor president van de Vrije Wereld. Toen was men vooral aan het lachen, nu al heel wat minder, vooral zure linkse reacties zijn ons deel :lol: Ondertussen heeft deze verdediger van de vrijheid en rechtvaardigheid de overwinning behaald en is mijn oude topic feitelijk niet meer van tel. Daarom begin ik dit nieuwe topic, om elke dag van de volgende ACHT jaar onze nieuwe beschermer van de vrijheid te bejubelen. Leve Donald Leve de vrijheid Leve Amerika, onze beschermer en al twee keer onze bevrijder Leve de democratische verkiezingen :cheer: |
Wist u dat hij wiet wil legaliseren?
Ik vind het heel verleidelijk u dat te vragen. |
Citaat:
Hij wil het trouwens niet legaliseren, hij schuift het door naar de staten. Wat hij wel wil, is luiaards zoals uzelf laten creperen als ze niet willen werken. En dat lijkt me niet meer dan rechtvaardig :lol: |
![]() Leve de nieuwe leider van de vrije wereld! Wie tegen hem is, is een anti-democraat en moet bestreden worden! |
Ik moet 't eerst nog allemaal zien.
Maar 't zien van die butt hurt bleitsmoelen & dat crimineel Clintonmens, dat in jail hoort, zien afgaan tegen... 'n Trump, was 't alleen al waard. |
![]() |
Mattheus 5:44 Heb de vijand lief. Omwille van het laatste oordeel, heeft ook de duivel wat te doen. |
deze mens heeft smaak, dat ziet iedereen
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161110_02565682 |
Citaat:
Dus reken niet op een nieuwe toekomstige "bevrijding". |
Citaat:
LOL trololo |
Citaat:
|
![]() |
'ne schone mens is hij toch niet, hé ;-)
|
Citaat:
Hij zou er zelf ook wel eens willen op zitten blijkbaar |
![]() |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
K-i-t-s-c-h! Lol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be