Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Nieuwe K3 lokt gemor uit bij oude zakken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=235658)

De schoofzak 12 november 2016 22:12

Nieuwe K3 lokt gemor uit bij oude zakken

Ik weet niet veel van die K3. Noch van de oude, noch van de nieuwe.
Eigenlijk weet ik alleen dat ze populair zijn bij mijn kleinkinderen.

Nu las ik toch dat die jonge frisse meisjes zingen dat "soms prinsesjes houden van prinsesjes".
Allez, lesbiennes benoemen dus.

Oei, dat veroorzaakt geknor bij de oude zakken.
Die willen wellicht liefst dat kindjes die twee moeders hebben of twee vaders, gepest worden omwille van dat feit ?

Noot: oude zakken is hier niet te interpreteren als biologische leeftijd.

titel: ‘Holebilied’ K3 lokt ook negatieve reacties uit
link: http://www.gva.be/cnt/dmf20161111_02...9b8264a540a05c

Citaat:

K3 heeft veel positieve reacties gekregen op het nummer Prinsesje en Superman, dat homoseksualiteit bespreek- baar wil maken bij kinderen. Maar niet iedereen is blij. Het liedje zou “homo’s en lesbiennes promoten”, klinkt het in sommige reacties op sociale media.

“We zijn geschrokken van die reacties”, geeft Hanne (22) toe. “We vonden het een leuk liedje met een mooie betekenis. Maar toen we sommige opmerkingen lazen, dachten we: oei, amai...” Klaasje (21) begrijpt de heisa niet: “We noemen homoseksualiteit niet eens bij naam. We leggen kinderen ook niets op. Het is heel jammer dat sommige mensen dit niet kunnen accepteren. Hopelijk kunnen velen zich er wél in herkennen.”

Marthe (20) vult aan: “Onze boodschap is gewoon: wees wie je bent, dat is het beste.” En in koor: “Neen, dit is geen voorbode van een ‘coming out’ van een van ons drieën. We zijn nog heel gelukkig met onze vriendjes.”

Prinsesje en Superman staat op het nieuwe K3-album Ushuaia, dat donderdag werd voorgesteld. De cd werd al 130.000 keer besteld in België en Nederland, goed voor vijf keer platina.

Ter vergelijking: 10.000 Luchtballonnen, het debuutalbum van Hanne, Klaasje en Marthe, ging van start met 190.000 exemplaren. “Dit tweede album voelt nog veel meer van ons”, zeggen de drie. “Bij het eerste album volgden we gewoon, we waren nog wat overdonderd omdat we nog maar net tot K3 gebombardeerd waren. Deze keer hadden we zelf veel meer inbreng, en dat maakt het voor ons ook nog leuker.”

Bhairav 13 november 2016 02:52

Voor veel mensen is het nog steeds een keuze dat beïnvloed word door anderen en niet bepaald door genen of dergelijke.

Zeus 13 november 2016 10:58

Volgens mij is dit een slinkse marketingtruck van Studio 100 om de papa's fantasie nog wat verder op hol te laten draaien.

Everytime 13 november 2016 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8288871)

Nu las ik toch dat die jonge frisse meisjes zingen dat "soms prinsesjes houden van prinsesjes".

Die willen wellicht liefst dat kindjes die twee moeders hebben of twee vaders, gepest worden omwille van dat feit ?

Mensen leven zoals ze willen. Zijn ze homo's of hetero's, who cares. Zolang ze blij met hun leven zijn, is dit alles wat telt volgens mij. Vrienden van mij zijn trouwens lesbisch en ik heb er geen enkel probleem mee.

Everytime 13 november 2016 11:46

Citaat:

Mensen leven zoals ze willen. Zijn ze homo's of hetero's, who cares. Zolang ze blij met hun leven zijn, is dit alles wat telt volgens mij. Vrienden van mij zijn trouwens lesbisch en ik heb er geen enkel probleem mee.

De schoofzak 13 november 2016 18:03

Dat zijn allemaal mooie en terechte woorden voor de medemens.

Maar ondertussen zijn er toch maar van die ouderwetse zakken (wat gaan we nog horen van de vice-president-elect, en van de mogelijk minister van justitie - een creationist pertang voormalig neurologisch chirurg ...) die dat des duivels vinden.

Dan valt het me op: tot voor enkele jaren was het blok ook zo onvriendelijk tegenover holebi's. Zelfs nu nog zijn ze tegen het holebi-huwelijk en holebi-adoptie.

En zelfs de "Vlaamse" moslims hebben K3 in het vizier gekregen:

http://azazelsvisie.blogspot.be/2016...jes-groep.html

.

Gipsy 13 november 2016 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 8289249)

Klopt, raar trouwens dat zo een discussie hier nog gebeurt. Niemand moet zich moeien met de seksuele geaardheid bij anderen.

Het meest dégoûtant vind ik dan zoals ik in het verleden op dit forum kon ervaren dat een bekrompen idioot dan vraagt of ik dan ook geen bezwaar heb met pedofilie of sex met dieren.

reservespeler 13 november 2016 20:42

Citaat:

Els De Schepper is ook in die trend bezig.

Jan van den Berghe 13 november 2016 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 8289249)
Mensen leven zoals ze willen.

Echt?

Goed nieuws dus voor pedofielen!

Scorpio 13 november 2016 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8289554)
Echt?

Proficiat Jan! Je bent er in geslaagd een citaat op de meest kinderachtig belachelijke manier uit z'n context te rukken om een intentioneel vergezocht non-argument te kunnen maken.

Niet te geloven eigenlijk...

Demper 13 november 2016 21:17

Van mij mag K3 liedjes zingen over gehandicapten.

Jan van den Berghe 13 november 2016 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio (Bericht 8289594)
Proficiat Jan! Je bent er in geslaagd een citaat op de meest kinderachtig belachelijke manier uit z'n context te rukken om een intentioneel vergezocht non-argument te kunnen maken.

Hier geeft u dus toe dat "mensen leven zoals ze willen" geen steekhoudend argument is.

DewareJakob 13 november 2016 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8289598)
Hier geeft u dus toe dat "mensen leven zoals ze willen" geen steekhoudend argument is.

Als je de context negeert toch.

Scorpio 13 november 2016 22:41

Citaat:

Als je het zeer bewust compleet uit de voor iedereen die geen interesse heeft in onnozele spelletjes spelen duidelijke context rukt wel ja.

Voor degenen die de uitspraak kunnen plaatsen in de context die overduidelijk bedoeld is (en da's iedereen hier behalve jij) is het argument zeer steekhoudend.

Jan van den Berghe 13 november 2016 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio (Bericht 8289653)
Als je het zeer bewust compleet uit de voor iedereen die geen interesse heeft in onnozele spelletjes spelen duidelijke context rukt wel ja.

Voor degenen die de uitspraak kunnen plaatsen in de context die overduidelijk bedoeld is (en da's iedereen hier behalve jij) is het argument zeer steekhoudend.

U weerlegt niets. Dat schijnt u met uw tirade niet goed te beseffen.

De schoofzak 13 november 2016 22:50

Citaat:

Echt?

Ik ben katholiek opgevoed, maar ben het niet meer.
Maar door die opvoeding kan ik wel zeggen dat deze uitspraak van jou nu, een doodzonde is in de katholieke leer.

.

De schoofzak 13 november 2016 22:55

Citaat:

In plaats van mensen te helpen om iets in veel meer woorden juist te omschrijven, doe jij zo ongeveer het omgekeerde: hun woorden verdraaien zodat het lijkt dat ze misdadige ideeën er op nahouden.

U bent een zeer slecht reclamebord voor al wat religieus is.

Eigenlijk komt de dat dan nog goed uit: wie een beetje verstand heeft, beseft dat godsdienst oplichting is, maar het is enorm moeilijk om te erkennen dat je hele leven een miskleun geweest is, want gebaseerd op fantasie en misdadige oplichting.

.

Jan van den Berghe 13 november 2016 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8289663)
Ik ben katholiek opgevoed, maar ben het niet meer.
Maar door die opvoeding kan ik wel zeggen dat deze uitspraak van jou nu, een doodzonde is in de katholieke leer.

.

Ik ben benieuwd naar de uitleg.

alice 13 november 2016 23:29

Citaat:

Echt?

Uw opmerking is ronduit en alweer degoutant.
Wanneer mensen over anderen zeggen dat ze hen willen laten leven zoals zij willen, is dit op geen enkele wijze een pleidooi voor handelingen die bij wet strafbaar zijn, dat begrijp je zeker maar desondanks kun je het weer eens niet laten om over pedofielen te beginnen wanneer het over holebi's gaat. Dat is ronduit pervers, blij dat mijn kinderen nooit les hebben gehad van pilaarbijters zoals u!

Jay-P. 14 november 2016 05:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8289666)
In plaats van mensen te helpen om iets in veel meer woorden juist te omschrijven, doe jij zo ongeveer het omgekeerde: hun woorden verdraaien zodat het lijkt dat ze misdadige ideeën er op nahouden.

U bent een zeer slecht reclamebord voor al wat religieus is.

Eigenlijk komt de dat dan nog goed uit: wie een beetje verstand heeft, beseft dat godsdienst oplichting is, maar het is enorm moeilijk om te erkennen dat je hele leven een miskleun geweest is, want gebaseerd op fantasie en misdadige oplichting.

Geheugensteuntje nodig omtrent de inhoud van die Kathokiekens hun sekte, Schoofzak?
Probeer Exponentiële schijnheilige zakken :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be