![]() |
Vrouwenstemrecht
Ik merk toch wel iets belangrijk op. Vrouwen stemden tegen de Brexit, tegen Trump en binnenkort ook tegen FPO in Oostenrijk. Terwijl mannen ruim voor de Brexit en Trump waren en ook FPO boven groen verkiezen.
Wat is jullie mening daarover? Is het vrouwenstemrecht een historische vergissing? Zijn vrouwen al klaar voor stemrecht? Moeten we het vrouwenstemrecht tijdelijk afschaffen tot onze beschaving gered is, of moeten we het volledig afschaffen? Mijn mening: Er bestaan heel wat slimme vrouwen en ik zie mijn dochters even graag als mijn zoon, maar ik denk dat we vandaag op een cruciaal punt staan in de geschiedenis en tijdelijk het vrouwenstemrecht moeten herzien tot onze Westerse beschaving gered is én we het marxisme niet langer een gevaar is voor Europa. |
Je kunt een half uur lang je eigen post editen. Zet een fout recht : je bent de mogelijkheid vergeten aan te zetten dat men ziet wie op wat stemde. Anders is er geen lol aan.
Oh ja : en ook ZKH Prins Laurent ontbreekt. |
Citaat:
Ik denk dat je dit vanavond eens moet bespreken met je vrouw en je dochters, en kijk goed welke reactie je krijgt. |
Op basis van deze draad stel ik nog een poll voor:
Is Drukazz volgens jou - Een man - Een vrouw |
Ik ben uitgesproken voorstander van het cijnskiesrecht. Geen representatie zonder taxatie.
|
mss kan je naar Saoudi Arabië verhuizen tot "het Westen gered is" ?
|
Iets meer dan de helft van de mensheid uitsluiten in een proces dat voor iedereen moet gelden om goed te werken volgens planning is gewoon achterlijk.
|
Vrouwen discrimineren omdat ze verhoudingsgewijs meer links stemmen, is geen goed idee.
Maar de probleemstelling van het topic blijft wél overeind : hoe kunnen we zoveel mogelijk verhinderen dat linkse mensen een stem kunnen uitbrengen? Misschien door het cijnskiesrecht, dat is een mogelijkheid ... |
Citaat:
|
Citaat:
beter de particratie aanpakken. |
Citaat:
|
Eigenlijk moet de vraag omgekeerd zijn: zouden wij niet beter het mannenstemrecht afschaffen?
Als je ziet op welke onnozele manier zij stemmen, is het beter ermee te stoppen. |
![]() Ik zie een bepaalde trend... :lol: |
Citaat:
|
Het valt meer en meer te begrijpen dat witmans zich ofwel op religie of alcohol, drugs en zelfmoord stort of beiden, niks blijft hen bespaart, komaan vrouwen met stemrecht, waar is dat nu goed voor :roll: :roll:
Innige deelneming Witmans !! |
Citaat:
|
Akkoord met afschaffen, op voorwaarde dat huisvrouwen een uitkering van de overheid krijgen.
Hey, alles heeft z'n prijs in het leven. |
Citaat:
|
Vrouwen zeggen het zelf over vrouwen.
Er mee samen werken of leven is constante ruzie en geklaag. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be