![]() |
Francken stuurt Wilders busje terug
Geen liefde tussen scheermans Francken en geföhnde chimpansee Wilders:
"Francken reageert op Wilders: 'Busje sturen we terug, zeker als jij erop zit' 'Zet Marokkanen op een bus naar België', reageert Geert Wilders op overlast door asielzoekers in Groningen. Staatssecretaris Theo Francken (N-VA) kaast de bal scherp terug." Link: http://www.knack.be/nieuws/belgie/fr...al-777441.html |
Een Goeike van Francken!
|
Citaat:
|
Nu wil Wilders Francken eens helpen, weer niet goed.:-D
Citaat:
|
Ook centrum-rechts deelt al eens een klap uit aan extreem-rechts.
Een beter voorstel vanuit Nederland zou geweest zijn: stop criminele illegalen van Marokkaanse origine in een busje, maak een doortocht-akkoord met Vlaanderen, Frankrijk, Spanje en boek een kaartje van de overzetboot in Algeciras .... . |
Citaat:
Of via 't Schip hol? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij die mannen met de boot of met het vliegtuig zijn gekomen, is het push back naar België of Duitsland. ;-) |
Citaat:
Ik ben niet begonnen met zagen over een busje. . |
Citaat:
Lawaaimakers, kathedraalpissers, sleurhut-autostrade-rijders, drugs ... . |
Citaat:
. |
Citaat:
de grondstroom, dat is een concept dat nu al een jaar of 8 mss zelfs 12 oud is en idd het initieel succes inluidde van N-VA. maar heb jij (net als Theo?) de Brexit,Trump,Macron... trein gemist? |
Citaat:
|
Citaat:
Op 14 juni 1992 verklaarde U in het VRT-programma De Zevende Dag: "Wat mij betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan het principe van Eigen Volk Eerst, al de rest is larie en apekool." En Uw vriend Gerolf Annemans zal daar een dag later nog een schep bovenop doen in een interview met De Morgen op 15 juni 1992: "Het Vlaams Blok voelt zich inderdaad niet gebonden door de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in Borgerhout geen rekening houden." |
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak daar geen deel van uit, en ben ook een kiezer. (niet dat ik ineens op de NVA ga stemmen, hé ;-)) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be