Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Francken stuurt Wilders busje terug (https://forum.politics.be/showthread.php?t=235715)

DucDEnghien 16 november 2016 15:11

Francken stuurt Wilders busje terug

Geen liefde tussen scheermans Francken en geföhnde chimpansee Wilders:

"Francken reageert op Wilders: 'Busje sturen we terug, zeker als jij erop zit'

'Zet Marokkanen op een bus naar België', reageert Geert Wilders op overlast door asielzoekers in Groningen. Staatssecretaris Theo Francken (N-VA) kaast de bal scherp terug."

Link: http://www.knack.be/nieuws/belgie/fr...al-777441.html

Bad Attila 16 november 2016 17:40

Een Goeike van Francken!

reservespeler 16 november 2016 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8291718)
Een Goeike van Francken!

Busje komt zo!

daiwa 16 november 2016 23:19

Nu wil Wilders Francken eens helpen, weer niet goed.:-D

Citaat:

Theo Francken: 'Migratie is iets positiefs, een aanwinst voor het land'.

De schoofzak 17 november 2016 09:36

Ook centrum-rechts deelt al eens een klap uit aan extreem-rechts.

Een beter voorstel vanuit Nederland zou geweest zijn:
stop criminele illegalen van Marokkaanse origine in een busje, maak een doortocht-akkoord met Vlaanderen, Frankrijk, Spanje en boek een kaartje van de overzetboot in Algeciras ....

.

Jay-P. 17 november 2016 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8292282)
Ook centrum-rechts deelt al eens een klap uit aan extreem-rechts.

Een beter voorstel vanuit Nederland zou geweest zijn:
stop criminele illegalen van Marokkaanse origine in een busje, maak een doortocht-akkoord met Vlaanderen, Frankrijk, Spanje en boek een kaartje van de overzetboot in Algeciras ....

En waarom niet direct met de boot? Of zijn die misschien alleen voor Sinterklaas gemaakt.
Of via 't Schip hol?

Anna List 17 november 2016 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8291718)
Een Goeike van Francken!

eerder een behoorlijke politieke blunder, compleet foute inschatting van wat er bij de kiezer politiek leeft me dunkt.

vrijzinnige 17 november 2016 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8292307)
eerder een behoorlijke politieke blunder, compleet foute inschatting van wat er bij de kiezer politiek leeft me dunkt.

Maw: de wil van de kiezers MOET wet worden volgens jou ! Ook al is dit tegen elke Europese en internationale afspraak ! :-) :-) :-)

Anna List 17 november 2016 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8292320)
Maw: de wil van de kiezers MOET wet worden volgens jou ! Ook al is dit tegen elke Europese en internationale afspraak ! :-) :-) :-)

eerst zelf zeggen wat er 'volgens mij' is, en dan dat afbreken, makkelijk zo.

:roll:

Jay-P. 17 november 2016 10:50

Citaat:

Maar toch een goeike. ...Dan magda.

Pericles 17 november 2016 10:58

Citaat:

Tja , als we dat alles eens zouden toepassen, nietwaar.:-D
Tenzij die mannen met de boot of met het vliegtuig zijn gekomen, is het push back naar België of Duitsland. ;-)

De schoofzak 17 november 2016 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8292297)
En waarom niet direct met de boot? Of zijn die misschien alleen voor Sinterklaas gemaakt.
Of via 't Schip hol?

De Hollanders gaan toch zo graag met de sleurhut of met de modernere vorm, namelijk een oud busje, naar het zuiden ....
Ik ben niet begonnen met zagen over een busje.

.

De schoofzak 17 november 2016 11:09

Citaat:

Er is naar mijn aanvoelen een grondstroom in Vlaanderen, wat betreft Nederlanders. En die grondstroom is: hou jullie rommel maar bij jullie.

Lawaaimakers, kathedraalpissers, sleurhut-autostrade-rijders, drugs ...

.

De schoofzak 17 november 2016 11:10

Citaat:

Heb jij een ander voorstel ?

.

Anna List 17 november 2016 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8292347)
Er is naar mijn aanvoelen een grondstroom in Vlaanderen, wat betreft Nederlanders. En die grondstroom is: hou jullie rommel maar bij jullie.

Lawaaimakers, kathedraalpissers, sleurhut-autostrade-rijders, drugs ...

.

de grondstroom, dat is een concept dat nu al een jaar of 8 mss zelfs 12 oud is en idd het initieel succes inluidde van N-VA.

maar heb jij (net als Theo?) de Brexit,Trump,Macron... trein gemist?

Bobke 17 november 2016 11:36

Citaat:

Voorstander van een dictatuur ?

vrijzinnige 17 november 2016 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8292348)
Heb jij een ander voorstel ?

.

Oh ja Schoofje....in de mate dat die volkswil past in de Belgische, Europese en Internationale wetten ! Of zijn die wetten voor een Nieuwe Vreemdelingen Alliantie aanhanger niet van toepassing, zoals je vroegere idolen Filip Dewinter en Gerolf Annemans in 1992 al aangaven ?

Op 14 juni 1992 verklaarde U in het VRT-programma De Zevende Dag: "Wat mij betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan het principe van Eigen Volk Eerst, al de rest is larie en apekool."

En Uw vriend Gerolf Annemans zal daar een dag later nog een schep bovenop doen in een interview met De Morgen op 15 juni 1992: "Het Vlaams Blok voelt zich inderdaad niet gebonden door de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in Borgerhout geen rekening houden."

vrijzinnige 17 november 2016 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke (Bericht 8292374)
Voorstander van een dictatuur ?

Maw, alle regeringen ter wereld die de internationale rechtsregels hanteren zijn dictaturen volgens jou ! :-) :-) :-)

Bad Attila 17 november 2016 11:52

Citaat:

Zoals steeds zullen er inderdaad mensen, kiezers, zijn die zijn antwoord niet zullen goedkeuren.
Ik maak daar geen deel van uit, en ben ook een kiezer.

(niet dat ik ineens op de NVA ga stemmen, hé ;-))

Jay-P. 17 november 2016 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8292364)
de grondstroom, dat is een concept dat nu al een jaar of 8 mss zelfs 12 oud is en idd het initieel succes inluidde van N-VA.

maar heb jij (net als Theo?) de Brexit,Trump,Macron... trein gemist?

Gij zijt de Macaron aan 't verkopen voor dat ge hem gebakken hebt, gij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be