Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   wat doet u als uw 2 jarige peuter blijft huilen ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=235732)

Anna List 17 november 2016 15:25

wat doet u als uw 2 jarige peuter blijft huilen ?

Kamel lost het zo op :

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2016...mpaign=seeding

Citaat:

Naar verluidt had de man Kyrian melk gegeven, maar had het kind lactose-intolerantie. Toen hij urenlang bleef huilen, sloegen de stoppen door bij Kamel. Hij onthoofdde het kind en hakte het lichaam in stukken.

Eyjafjallajökull 17 november 2016 16:05

Wschl op Killary gestemd...

BigF 17 november 2016 16:13

Dat onthoofden kan ik nog aannemen maar daarna nog eens in stukken hakken ook lijkt me een beetje overkill.

IanVD 17 november 2016 16:32

Ik stuur hem dan naar Antwerpen om lijsttrekker te worden.

Anna List 17 november 2016 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 8292616)
Ik stuur hem dan naar Antwerpen om lijsttrekker te worden.

:rofl:

zijde gij het Beekske ? :p

Gipsy 17 november 2016 18:00

Ergens kan ik die man begrijpen. Soms op een nachtvlucht heb je zo een mormel dat urenlang krijst dat je geen oog kan dicht doen. Dan kruipt dat gevoel ook op, maar er zijn teveel getuigen.

Eduard Khil 17 november 2016 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8292684)
Ergens kan ik die man begrijpen. Soms op een nachtvlucht heb je zo een mormel dat urenlang krijst dat je geen oog kan dicht doen. Dan kruipt dat gevoel ook op, maar er zijn teveel getuigen.

feitelijk zijn ouders die hun klein kind meenemen in een vliegtuig de schuldige. Ik kan me perfect inbeelden dat vliegen voor zo'n baby niet aangenaam is, en hun gebleir is ook onaangenaam voor de andere passagiers.

Die egoistische ouders die enkel aan zichzelf denken moeten dus de kop ingeslagen worden, ipv die kleine :lol:

Duvelke 17 november 2016 19:10

gestoorde mensen hier...

Gipsy 17 november 2016 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8292741)
feitelijk zijn ouders die hun klein kind meenemen in een vliegtuig de schuldige. Ik kan me perfect inbeelden dat vliegen voor zo'n baby niet aangenaam is, en hun gebleir is ook onaangenaam voor de andere passagiers.

Die egoistische ouders die enkel aan zichzelf denken moeten dus de kop ingeslagen worden, ipv die kleine :lol:

Als iedereen slaapt hem vlug doorspoelen in het toilet. Ni vu, ni connu.

Eduard Khil 17 november 2016 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8292795)
Als iedereen slaapt hem vlug doorspoelen in het toilet. Ni vu, ni connu.

of nog iets anders: "chicken or beef?" :lol:

Skobelev 17 november 2016 20:19

Citaat:

Deur open, mormel leren vliegen, deur dicht?

The Paulus Experience 17 november 2016 23:59

Ik zou er naar de dokter mee gaan.
Een peuter van 2 kan wellicht al voldoende communiceren om aan te geven waar het last van heeft.

Boduo 18 november 2016 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8292925)
Een peuter van 2 kan wellicht al voldoende communiceren om aan te geven waar het last van heeft.

Zo'n kadee weet meestal iets van Sinterklaas. Ik zou hem bang maken voor Zwarte Piet, zeker als het een Hollandertje is.

;-)

Gamla 18 november 2016 11:53

Laten huilen. Op latere leeftijd sla je met je colt.
Zoals Ma Dalton.

Karel Martel B 18 november 2016 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8292824)
Deur open, mormel leren vliegen, deur dicht?

Doet me denken aan deze:

Citaat:

On reaching his plane seat a man is surprised to see a parrot strapped in next to him. The man asks the stewardess for a coffee whereupon the parrot squawks, "And get me a whisky, you cow!"

The stewardess brings back a whisky for the parrot and forgets the coffee. When this omission is pointed out to her, the parrot drains its glass and bawls "And get me another whisky you bitch!"

Quite upset, the girl comes back shaking with another whisky but still no coffee. Unaccustomed to such slackness the man tries the parrot's approach. "I've asked you twice for a coffee! Go and get it now or I'll kick your ass!"

The next moment both he and the parrot have been wrenched up and thrown out of the emergency exit by two burly stewards.

Plunging downwards the parrot turns to him and says, "Man, you've got balls for someone who can't fly"

Rahowa 20 november 2016 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8292606)
Dat onthoofden kan ik nog aannemen maar daarna nog eens in stukken hakken ook lijkt me een beetje overkill.

Geen risico's met een huilbaby!

Guinevere 21 november 2016 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8292925)

Eh ja, een baby of peuter huilt overigens nooit zomaar... oké, misschien wel bijna onophoudelijk als ze een beetje overgeïrriteerd raken maar je moet ze geven wat ze willen: eten, een verse pamper, laten slapen, soms een medicijn of afleiding (verlichting van een probleem).

de vuile muilekoek 22 november 2016 06:53

Citaat:

Da zijn dan van die stomme wijven die hun baby geen fopspeen met honing willen geven ...

Skobelev 22 november 2016 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 8296370)
Da zijn dan van die stomme wijven die hun baby geen fopspeen met honing willen geven ...

advocaat....of een vodje met de bol van een papaver in om op te zuigen. ;-)

de vuile muilekoek 22 november 2016 07:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8296377)
advocaat....of een vodje met de bol van een papaver in om op te zuigen. ;-)

:silly:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be