![]() |
Warme stoelen.
Ge kent het wel, ge komt ergens binnen, pakt ne stoel, gaat zitten en dan merkt ge dat er net iemand van die stoel is opgestaan en ge dus op ne warme stoel bent gaan zitten.
De horror!! Niks is zo vies als ne warme stoel (tenzij ge er zelf op gezeten hebt natuurlijk, dan is het lekker warm) Hoe komt dat? Waarom vinden normale mensen warme stoelen afgrijselijk? P.s. Ja, warme wc's zijn natuurlijk nog rampzaliger maar dat is buiten categorie. Werkelijk iedereen moet kotsen van ne warme wc. |
Ik kan helaas geen antwoord geven op uw zeer goede vraag. Sterker nog, ik ga er nog een vraag aan toevoegen:
Als ik op een stoel ga zitten waar net iemand op heeft gezeten, dan voelt die altijd veel warmer aan dan wanneer ik op een stoel ga zitten waar ik zelf een minuut geleden op heb gezeten. En dat terwijl ik een persoon ben die het altijd erg warm heeft, dus ik weet dat mijn stoel minstens even warm moet aanvoelen voor een neutrale derde persoon. Dus mijn extra vraag: waarom voelt een stoel warmer aan wanneer een andere persoon er op heeft gezeten dan wanneer je er zelf kort daarvoor hebt opgezeten? |
Dat heeft te maken met de gang.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb t echt geprobeerd hoor, initieel, en een paar weken terug ook bij de heruitzending ... 2 afleveringen is mijn persoonlijk record! script is behoorlijk acteerwerk is erbarmelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je bent er voor of je bent er tegen, niets mis mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb na 1 aflevering afgehaakt.
Vond het gedateerd. Dan misschien liever in de gloria nog eens uitzenden? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be