Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Extreem rechts met tijd teveel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=23581)

Joris_Meys 5 november 2004 16:12

Extreem rechts met tijd teveel

Mij valt op dat voornamelijk extreem-rechtse standpunten hier met veel branie en op alle momenten van de dag worden verdedigd, dikwijls door een selecte groep die blijkbaar bijna de dag rond op het internet aanwezig is.

Blijkbaar hebben die tijd teveel. Misschien zelfs dankzij ons sociaal systeem, en onder het motto "als die bruin ervan profiteren, wij ook!"

Zitten er onder steuntrekkers meer Vlaams Blok-stemmers dan onder de gemiddelde bevolking of niet?

met vriendelijke groeten

Distel 5 november 2004 16:21

Misschien had je beter tot na de kantooruren gewacht om met een "moeten jullie niet werken?"-insinuatie te komen etaleren dat het met de echte argumentatie blijkbaar gene vette is.

Turkje 5 november 2004 16:22

Laten we misschien nog een polariserende topic opstarten. Kwestie van te zien of iedereen wel hetzelfde gaat reageren als euhm... altijd.

dUSK 5 november 2004 16:29

Misschien hebben de moslims geen geld om zich een pc aan te schaffen. (Is daar nog een ondersteunend fonds voor opgestart?)

(.... nee, ze zijn gewoon te dom om ermee te werken.)

cor 5 november 2004 17:24

Joris_meys raakte precies een zwak punt.

Westland New Post 5 november 2004 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joris_Meys
Mij valt op dat voornamelijk extreem-rechtse standpunten hier met veel branie en op alle momenten van de dag worden verdedigd, dikwijls door een selecte groep die blijkbaar bijna de dag rond op het internet aanwezig is.

Blijkbaar hebben die tijd teveel. Misschien zelfs dankzij ons sociaal systeem, en onder het motto "als die bruin ervan profiteren, wij ook!"

Zitten er onder steuntrekkers meer Vlaams Blok-stemmers dan onder de gemiddelde bevolking of niet?

met vriendelijke groeten

Wat is er mis met steuntrekkers??? Ik vindt het maar normaal als Vlamingen werkloos worden de anderen een deel van hun loon afgeven om volksgenoten een bestaansminimum te garanderen. Beter dan het te verspillen aan vreemde parasieten en illegalen!!

Dies 5 november 2004 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Ik vindt het maar normaal als Vlamingen werkloos worden de anderen een deel van hun loon afgeven om volksgenoten een bestaansminimum te garanderen.

En ge vindt dat waarschijnlijk vooral de normaalste zaak van de wereld als gij diegene bent die geld krijgt en het een ander is die er eens zo hard voor kan werken?!

Seba 5 november 2004 20:05

Citaat:

Wat is er mis met steuntrekkers??? Ik vindt het maar normaal als Vlamingen werkloos worden de anderen een deel van hun loon afgeven om volksgenoten een bestaansminimum te garanderen. Beter dan het te verspillen aan vreemde parasieten en illegalen!!

:lol: u bedoelt dat u van het type bent die de mond vol heeft over "vreemde parasieten", maar tegelijkertijd wel zelf van het eigen volk profiteert door hier een hele dag rommel te zitten posten ipv werk te zoeken???:oops:

bent u dan ook zo consequent om geld te weigeren van uw werkloosheidsuitkering dat betaald is door de bijdragen van werkende vreemdelingen, of irriteren vreemdelingen u enkele wanneer ze u geen geld geven???

Katun 5 november 2004 22:50

Citaat:

Mijnheer Meys,

Jazeker, daar ben ik van overtuigd, en als u zelf ooit eens in een doprij zou staan dan snapt u onmiddellijk waarom mensen die moeten doppen vaker geneigd zijn om op het VB stemmen. Slechts een beperkte groep Vlamingen dopt voltijds omdat het leuk is om nauwelijks rond te komen zonder sociaal (werk)leven.

Het leukste tijdens mijn summiere dopcarrière vond ik de twee fonkelende Turkse BMW's serie 500 die exact voor de ingang van het stempellokaal tegen mekaar opreden. :-)

labyrinth 5 november 2004 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Misschien hebben de moslims geen geld om zich een pc aan te schaffen. (Is daar nog een ondersteunend fonds voor opgestart?)

(.... nee, ze zijn gewoon te dom om ermee te werken.)

Dit vind ik nu echt een voorbeeld van integratie...
Bent u bedrijfsleider. Neen waarschijnlijk bent u te dom en failliet......

thePiano 5 november 2004 23:26

Citaat:

Wanneer gaat er eens iemand die illegale parasiet van zijne Nieuwe Post afgooien? :-P

Luddo 6 november 2004 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cor
Joris_meys raakte precies een zwak punt.

Maar het is toch godgeklaagd! Iedere Euro die naar een Vlaams Blokker gaat kan niet naar de "anderen" gaan!

Pietje 6 november 2004 19:36

Citaat:

8) Eigen parasieten eerst ??? 8)

Westland New Post 6 november 2004 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
:lol: u bedoelt dat u van het type bent die de mond vol heeft over "vreemde parasieten", maar tegelijkertijd wel zelf van het eigen volk profiteert door hier een hele dag rommel te zitten posten ipv werk te zoeken???:oops:

bent u dan ook zo consequent om geld te weigeren van uw werkloosheidsuitkering dat betaald is door de bijdragen van werkende vreemdelingen, of irriteren vreemdelingen u enkele wanneer ze u geen geld geven???

Ik ben inderdaad géén associale liberaal met de visie van de "strongest survive". Ik heb al héél men leven gewerkt en ben nu per toeval werkloos geworden omdat ons bedrijf op de fles is gegaan. Voor zulke mensen is het idd goed dat er een werkloosheiduitkering bestaat. En neen, ik moet niks van vreemdelingen, zelfs géén geld.

jules 7 november 2004 11:31

Citaat:

Ik ben inderdaad géén associale liberaal met de visie van de "strongest survive". Ik heb al héél men leven gewerkt en ben nu per toeval werkloos geworden omdat ons bedrijf op de fles is gegaan. Voor zulke mensen is het idd goed dat er een werkloosheiduitkering bestaat. En neen, ik moet niks van vreemdelingen, zelfs géén geld.

ben je het dus niet eens met het Blok standpunt over werkloosheidsuitkeringen ?

thePiano 7 november 2004 11:41

Citaat:

Zeg nooit 'volksgenoten' maar 'volksgeno$$en'. Het klinkt overtuigender als je nieuwe leden wilt aantrekken bij het Zwart Blok. Een gouden raad van Tante Kaat. :roll:

Horus 7 november 2004 14:56

Citaat:

met vriendelijke groeten

Dus iemand die in ploegen werkt, mag volgens jou niet in zijn vrije voormiddag op de pc?

En beste Joris, niet vergeten dat iemand die gematigd is (zoals deze ;-) ) ook als VB'er wordt beschouwd van zodra ik niet meehuil met extreem-linkse wolven.
Oja, ik werk ook, maar niet in ploegen, onregelmatige uren, dus nog minder sociaal en ik zit ook op elk uur van de dag op pc.
Ben ik nu voor U ook een VB'er??

Patriot! 7 november 2004 16:01

Citaat:

Gij zijt zeker een nepprofiel. Wel ne goeie.

snoodaard 7 november 2004 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Horus
Dus iemand die in ploegen werkt, mag volgens jou niet in zijn vrije voormiddag op de pc?

En beste Joris, niet vergeten dat iemand die gematigd is (zoals deze ;-) ) ook als VB'er wordt beschouwd van zodra ik niet meehuil met extreem-linkse wolven.
Oja, ik werk ook, maar niet in ploegen, onregelmatige uren, dus nog minder sociaal en ik zit ook op elk uur van de dag op pc.
Ben ik nu voor U ook een VB'er??

Ik heb volgende week de laten 14 tot 22 uur.Als ik om 9 uur op mijn pc zit zit ik nie te profiteren van den dop.

snoodaard 7 november 2004 18:51

Citaat:

met vriendelijke groeten

Ook een schoolmeester die de vrijdag al om 16 uur gedaan heeft?:evil:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be