![]() |
GAS-boetes
Ik haat mijn land als de stinkende pest.
Het allerlaatste geld uit eigen volk haar zak slagen zodat ze maar geen kerstmis kunnen vieren!!!!!!!!!!!!! Ik ben een mier voor de staat en ze verschroeit mij met haar vergrootglas!!! |
Wie een gasboete krijgt, zal ze wellicht wel verdiend hebben.
Over het systeem, namelijk dat er niet geoordeeld wordt door iemand van de rechtelijke macht, via een zeer eenvoudige, simpele, vlugge procedure, dat is een paar andere mouwen. Dus: wat heb je nu weer gedaan ? Wildplassen misschien ? . |
Citaat:
|
Een GAS boete is een vorm van retributie en de regel is dat je een retributie niet moet betalen maar direct protesteren. Het gaat immers om de bewijskracht en onmiddellijke vaststelling van de feiten op het ogenblik dat ze ook daadwerkelijk zouden gebeurd zijn. Ik blijf het zeggen alles onder de 100 euro, retributie of boete of wat dan ook, is prullenmand. Komt nooit een rechtszaak van. Veel herinneringen en dreigbrieven maar blaffende honden bijten niet.
|
Ik zit gvd maanden te cheapskaten om een feest te hebben en dan dit!!!!!
Kan ik nog krabben om mijn eindfacturen te betalen en staan ze mij te verschroeien met een vergrootglas. Een week voor alles geregeld ging zijn komen ze mij weer naar af duwen. FUCK YOU!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Dit gaat over bijna 1000 euro. |
Echt deze fuck you was nooit meer welgemeend dan nu!!!!!
Ze hebben mijn kerst aangeraakt, big mistake! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Komt er dan echt zo'n ambtenaar uit het niets gehuppeldepupt naar u of is dat met agenten?
|
Citaat:
|
Citaat:
STYLOFLIKKEN DIE IN HUN BROEK KAKKEN ALS ER EEN ECHTE TERRORIST VOOR HUN NEUS STAAT DUS PAKKEN ZE MAAR MIJ!!!!! FUCK YOU |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mooi voorbeeld van een al bewezen werkend te zijnde valstrik : heeft hij een vriendin of vrouw dan een hoer inhuren en hem laten verleiden. Mits de juiste foto's kraak je die dan :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar wat heb je dan mispeuterd?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be