![]() |
Hoe een linkse Hollander zijn handje overspeelde op Twitter (huilie-huilie)
Een linkse Hollander was verwikkeld in een discussie op Twitter toen hij deze tweet de wereld instuurde:
Citaat:
Kwestie van de linkse verdraagzaamheid tentoon te spreiden. Zijn woorden waren nog niet koud of de hele wereld leek wel op zijn nek te vallen... Zo kennen we de linkse mensjes wel, zo zitten er hier ook genoeg op dit forum. |
Citaat:
|
Oproepen tot geweld tegen een bevolkingsgroep: hoe verdraagzaam!
|
De uitdaging bij uitstek voor een deel van de 'Generation Waai' is inderdaad dat de Smartfoon slimmer blijkt dan zijn/haar gebruiker.
|
Citaat:
haha! typisch linksen. "Wij zijn voor verdraagzaamheid en vrije meningsuiting, tenzij het ons niet aanstaat wat je zegt of denkt" Je ziet zo'n dingen ook aan universiteiten of in sommige steden en gemeenten: moedwillig verenigingen hinderen in het organiseren van activiteiten, huren van materiaal en zalen, toekennen subsidies ,etc etc, gewoon omdat ze hen niet aanstaan :lol: |
Citaat:
Ze leren het maar niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in Nederland zou een Donald Trump al neergeschoten zijn, de Nederlanders moeten daarmee leren leven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar kan een mooi rijtje uitspraken gemaakt worden:
- op een boot zetten en naar het midden van de oceaan varen om te laten zinken (hoofdredactrice ...) - mentaal gehandicapten (H. De Croo) - ongedierte (of zoiets, wat zei De Klucht ook weer) - huiszwam (Onkeldinges) - marcherende laarzen in wandelgangen parlement (Onkeldinges) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar je hebt natuurlijk gelijk. In alle eerlijkheid: die smartfoon heeft sowieso meer smartness bagage dan zijn gebruikers. Van babyboomers tot Z generaties. Laat nu echter dat detail mij niet van mijn target afleiden. |
Citaat:
Ahja, Nederlands idee omtrent "Eigen Volk Eerst." :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
beter is dus zeker een goede zaak waar ik helemaal achter sta. zie de link niet meteen met politieke moorden en eigen volk eerst echter ... dat mag je me altijd verduidelijken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be