![]() |
Voor of tegen Wilders.
Wat vinden jullie van Wilders?
Speciaal over zijn uitspraak: "minder Marokkanen" Moet het niet wat subtieler worden gebracht met: "minder misdadige Marokkanen in Nederland"? Maar mag een politicus ook niet in het algemeen tegen de instroom van asielzoekers zijn? Dus ook best tegen buitenlanders in het algemeen of tegen Marokkanen in het algemeen? Wij zijn toch niet verplicht iedereen binnen te laten. Waar zijn onze grenzen dan voor? http://nos.nl/artikel/2144730-proces...gpongspel.html |
Geen probleem met zijn uitspraak.
Veel belangrijker echter: Hij zou echt van coiffeur moeten veranderen! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Misschien even stijf als zijn overtuiging? |
Le Pen & Wilders zijn de enige die de mensen van eigen komaf ,hier nog kunnen redden uit de tang van de zwarte elite die niet deugd .
|
Moet kunnen.
Wat zouden jullie er van vinden moest een Marokkaan beginnen scanderen ' minder blanken ' ? |
Citaat:
|
Citaat:
عدد أقل من البيض |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe sta je daar tegenover? |
Citaat:
(al die vervelende wetten die in de weg staan om uw zin te doen) |
Citaat:
Hoe zou jij het vinden indien ik in Marrokko zou gaan zeggen 'minder Marrokanen'??? Hoe sta ik, als Vlaming, er tegenover indien Marokkanen in Marroko zouden gaan zeggen 'minder Vlamingen' in Marroko... Hewel ik als Vlaming hier zou mij dan afvragen of de Vlamingen in Marroko misschien een zodanig negatieve en Marrokaans vreemde groep zouden zijn geworden (je weet wel, zoiets als de kolonisatie) dat die Marokanen alle rechten hebben, zelfs de plicht om dat te roepen... En als Wilders vraagt om minder Marrokanen in Nederland zou dat wel eens een hele logische en juiste conclusie kunnen zijn... Als Wilders zou vragen om minder Nederlanders in Nederland is dat natuurlijk de onlogica zelve... en dan is het niet aan al die Nederlanders maar aan Wilders om te vertrekken... |
Citaat:
|
Citaat:
En, even meegaande in uw redenering : zijn er teveel "blanken" in Marokko ??? |
Citaat:
|
Citaat:
Voor Wilders uiteraard. En ook nog : Minder Turken Minder Algerijnen, Minder Palestijnen, Minder Iraniërs Minder Irakezen Minder Afghanen, .... Kortom, minder islamieten ! Minder, minder !! Maar evenzeer minder Afrikanen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be