![]() |
Overwinning Trump wordt betwist: hertelling stemmen?
Een hertelling van de stemmen voor de presidentsverkiezing is in aantocht. De overwinning van Trump wordt betwist nadat is gebleken dat in bepaalde Staten de stemmachines naar verhouding met handmatig stemmen veel meer stemmen voor Trump hebben opgeleverd. Dat is onlogisch en wijst op fouten bij de tellingen. De Groenen hebben nu een initiatief opgestart.
Groene Partij haalt genoeg geld binnen voor hertellingVoor de verschillen kunnen allerlei oorzaken zijn, zoals onduidelijke procedures of formulieren. Maar zoals een gewaardeerde forumer pleegt te zeggen, we kunnen niets uitsluiten. Zou Clinton de schok nog aankunnen om alsnog president te worden? Zal het land het aankunnen? |
Nu zullen we zien hoe "groot" mevrouw Clinton is....
|
Citaat:
|
linksen zijn zo'n slechte verliezers hé :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terwijl de peilingen een overwinning voor Clinton voorspelden, gingen Wisconsins 10 kiesmannen op 8 november naar Trump met een verschil van 27.000 stemmen. Volgens Halderman kan het zijn dat Clinton in de staat 30.000 stemmen is misgelopen. |
Citaat:
Citaat:
Michigan is even not yet declared! Due to the small margin. Dit is uit een artikel van VANDAAG. |
Citaat:
![]() The numbers are in: Trump wins Michigan by 10,704 http://www.freep.com/story/news/poli...otes/94360852/ Trump is the first Republican presidential candidate since 1988 to win Michigan. Next! |
Ik heb met de VS niks meer te maken. Als ik Amerikaans onderdaan was, zou ik voor vier jaar uitwijken.
Next is hopelijk een controle/hertelling. |
|
Citaat:
Denk je nu werkelijk dat ik naar je K&K videootje kijk? |
Citaat:
Niets dan butthurt gedoe, komt niets van. Hillary moet zelf om een recount vragen en dat zal ze niet doen. Verder bestaan er geen legale redenen voor een recount. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be