![]() |
Filip de koning van steeds minder Belgen
Slecht nieuws voor de BUB'ers en andere geriatrische patiënten.
Citaat:
|
het plebs kent zijn plaats niet meer sire
|
Fijne opmerkingen van beiden,:rofl:
|
Ik vind 45% heel wat voor Vlaanderen !
Ik dacht eerder iets van een 20% |
Citaat:
|
Citaat:
- Als maar 45% van de Vlamingen voor een monarchie is, hoe verklaart u dan dat in diezelfde studie staat dat er 76,4% van de Vlamingen voor een monarchie is en 23,6% voor een republiek ? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want bij mijn weten is het gemeentelijk niveau een aangelegenheid van de regio 's, en niet van de koning ! :-) :-) :-) |
Citaat:
Mij lijkt het simpel, de linkse massamedia in België schrikken er niet voor terug om feiten een beetje te verdraaien in opdracht van politici of de monarchie. Ik geloof eerder de Nederlandse kranten dan de Belgische. Trouwens ik geef een bron vanwaar ik de cijfers heb, kan u nu ook een bron geven van uw cijfers? En het is niet omdat 45% tegen de deze monarchie is dat, dat ze meteen een republiek willen. Het Nederlandse koningshuis is populairder bij de Vlamingen dan dan het Belgische. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tactische keuze en niet TEGEN mijn wil. |
Citaat:
|
Citaat:
legerdienst gedaan, nooit een vlag gegroet! :-D zelfs nooit met een B vlaggetje op mijn arm rondgelopen! ttz 2 dagen tot het uitdelen vd camouflagesticks. |
Citaat:
In mijn tijd moesten we zelf een kurkenstop mee brengen om ons te schminken. |
Citaat:
vonden enkele lagere officieren wel niet plezant dat ik dat B voddeke op mijn arm compleet zwart gemaakt had :-) op strafgesprek bij de kolonel ! toffe peer die kolonel, ineens een afspraak gemaakt dat ik er geen boel over zou maken, maar dat ik wel altijd toevallig naar toilet ging gaan of een wandelingske ging maken wanneer t vlaggegroet was. nog ne koffie en ne cognac gekregen ook. :-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar die kolonel heeft ervoor gezorgd dat ik nadien mijn eigen kantoor had met veiligheidsfunctie, waardoor ik mijn kantoor op slot mocht doen en iedereen mij gerust liet, ttz toch moest kloppen voor ze binnen mochten, kolonel incluis. wij hadden een goeie verstandhouding. :-) nadien hij heeft er ook voor gezorgd dat ik niet mocht opdraven voor de begrafenis van Baudouin ... wat wel merkwaardig was ... ik mocht een veiligheidsfunctie uitoefenen, maar werd toch niet 'veilig' genoeg bevonden voor die begrafenis :lol: denk dat de kolonel ne stiekeme flamingant was eigenlijk. :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be