Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Deze Duitse sterrenchef denk ook slim te zijn. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=235966)

Pericles 30 november 2016 15:13

Deze Duitse sterrenchef denk ook slim te zijn.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161130_02600115

Dit wordt sluiting van de zaak.
Hij had beter gebleven bij de zaken waar hij verstand van heeft nl. koken.:-D

patrickve 30 november 2016 16:30

"Eigenaar Billy Wagner is bezorgd over de opmars van de extreem-rechtse partij en weert dus alle AfD-aanhangers uit zijn zaak. “Ik ben voorstander van een democratisch debat met politieke tegenstanders, maar ik wil dat niet aan mijn tafels”, aldus Wagner. “We zijn blij met elke klant die ons bezoekt, ongeacht zijn of haar religie, afkomst of seksuele oriëntatie. Maar de AfD staat voor alles waar ik tegen ben.” "

Nog zo ene die van zichzelf vindt dat hij een democraat is, zolang de anderen maar politiek denken zoals hij ; en die het debat wil aangaan met iedereen die dezelfde mening heeft als hijzelf.

Nu, ik deel zijn mening in de afkeer voor die partij: zij wil veel te veel werk aan de politie opleggen ! :lol:

Pandareus 30 november 2016 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8304413)
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161130_02600115

Dit wordt sluiting van de zaak.
Hij had beter gebleven bij de zaken waar hij verstand van heeft nl. koken.:-D

:-D grappige kerel ! Jammer dat het zo ver is, anders zou ik er zeker eens gaan eten.

XenApp 30 november 2016 22:33

Het is meneer Wagner zijn volste recht om iemand te weigeren in zijn zaak, onafhankelijk voor waarvoor hij deze persoon weigert te bedienen.
Ik vermoed dat meneer Wagner er ook geen probleem van zal maker als er anderen geen moslims toelaten in hun zaak of mensen hun huurwoning niet willen verhuren aan Marokkanen.
Deze discussie ligt is gelijkaardig aan die van de bakker die geen homo's wil bedienen, Minderhedenforum vs. huurder, enz.
Bijna iedereen moet vrij zijn om zijn diensten aan te bieden aan wie hij wil. (dokters bv. niet in alle gevallen)

maddox 30 november 2016 22:55

Hoe ga je bewijzen dat iemand lid is van die partij?

Pericles 1 december 2016 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8304808)

Een gelegenheid waar je als AFD-er zeker moet reserveren.
Je eet en vlak voor het nagerecht zeg je dat je AFD-er bent.
Gaat hij je buiten zetten dan? :lol:

TheFourHorsemen 1 december 2016 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XenApp (Bericht 8304781)
Het is meneer Wagner zijn volste recht om iemand te weigeren in zijn zaak, onafhankelijk voor waarvoor hij deze persoon weigert te bedienen.
Ik vermoed dat meneer Wagner er ook geen probleem van zal maker als er anderen geen moslims toelaten in hun zaak of mensen hun huurwoning niet willen verhuren aan Marokkanen.
Deze discussie ligt is gelijkaardig aan die van de bakker die geen homo's wil bedienen, Minderhedenforum vs. huurder, enz.
Bijna iedereen moet vrij zijn om zijn diensten aan te bieden aan wie hij wil. (dokters bv. niet in alle gevallen)

Inderdaad.

Hoewel de stikker "geen moslims in mijn zaak" er vermoedelijk heel wat minder lang zal kunnen blijven hangen dan "geen AfD-ers in mijn zaak".

DucDEnghien 1 december 2016 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8304808)

Hun ranzige geur valt onmiddelijk op.

patrickve 1 december 2016 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8305060)
Een gelegenheid waar je als AFD-er zeker moet reserveren.
Je eet en vlak voor het nagerecht zeg je dat je AFD-er bent.
Gaat hij je buiten zetten dan? :lol:

Vlak NA het nagerecht. Geen risico's nemen.

Pericles 1 december 2016 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 8305109)
Vlak NA het nagerecht. Geen risico's nemen.

Nee, het is veel leuker net voor de laatste gang. Want dan moet hij je nog komen bedienen terwijl hij het weet. ;-)
Of je laten gaan natuurlijk. :-D

Hypochonder 1 december 2016 11:42

Dergelijke uiting van politiek denken is nooit goed als je een zaak hebt. Dat zal deze sterrenchef nu ook weten.

Zeus 1 december 2016 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8305176)
Dergelijke uiting van politiek denken is nooit goed als je een zaak hebt. Dat zal deze sterrenchef nu ook weten.

Ik denk niet dat hij veel cliënteel had bij het extreemrechts saucissenvolk.

dpg 1 december 2016 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8305185)
Ik denk niet dat hij veel cliënteel had bij het extreemrechts saucissenvolk.

Bier en worst in grote hoeveelheden, meer moet het afd-uitschot niet hebben, dus veel klanten zal hij er ook niet aan verliezen.

patrickve 1 december 2016 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8305153)
Nee, het is veel leuker net voor de laatste gang. Want dan moet hij je nog komen bedienen terwijl hij het weet. ;-)
Of je laten gaan natuurlijk. :-D

Ik zou geen vertrouwen hebben in wat hij dan in dat nagerecht draait...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be