![]() |
Langdurig zieken faken massaal rugklachten
Wat ik hier al eerder heb verkondigd wordt nu bevestigd door een neurochirurg, nl. dat veel mensen nodeloos thuiszitten met een rugklacht.
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...het-werk.dhtml Deze situatie zou zo snel mogelijk rechtgezet moeten worden, door o.a. controle-artsen af te sturen op iedereen die thuiszit met een (ingebeelde) rugklacht. Het huidige misbruik van ons systeem rijst de pan uit. |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn tweelingsbroer heet André.
. |
Doet me denken aan een paar filmpjes uit Amerika, waar slachtoffers van ongevallen probeerden de verzekeringsmaatschappijen probeerden op te lichten.
Een privé detective kon in een aantal gevallen filmen dat betrokkene nog hevig konden sporten, reizen ... of whatever dat zo in tegenspraak was met hetgeen ze konden faken voor een arts. Eeuwig probleem: de criminelen verzuren de boel, en maken het voor de echte zieken tot een hel. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In dit land, vol met profiteurs van de ergste soort, is dit volkomen normaal nieuws. Wat zal er aan gedaan worden? Niks, noppes, nada.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben 31 en heb nog minstens zoveel jaren mee te draaien. Mag van mij gerust tot 70 worden opgetrokken hoor, ik werk best graag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
. |
Citaat:
U werkt voor ambtenaar Schoof die op 50 jaar vrijwillig met 80% van zijn wedde aan de kant is gaan staan en voor zijn werkloze vrouw. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat U reeds met 67 j met pensioen zal mogen gaan, eerder later. De kans dat uw pensioen, het laagste vd westerse wereld (U bent misschien statutair), ooit verhoogd zal worden is 0. |
Mijn kyphose is van plastiek.
|
Citaat:
Ik ben 34 en ik ben zeker dat ik er een stuk jonger uit zie. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be