geertvdb |
4 december 2016 10:58 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder
(Bericht 8307472)
En dat is uw verweer, "Kijk en die die dan."?
Sterk betoog Geert, nu lijkt handel in weeskinderen meteen niet zo erg meer.
|
Halloooo? Moet ik mij herhalen? ok!
Een hele reeks schandalen in MR de laatste jaren. Kubla oa., maar er zijn er nog meer.
Ook de rechtse Popular party in Spanje heeft het 1 en ander uitgestoken.
Moest ne sos gedaan hebben wat De Decker gedaan heeft, dan was het kot te klein hier!
Citaat:
(Bericht 8307472)
Noem me eens 5 schandalen op van de rechterkant die kunnen tippen aan fraude, oplichtingen en mensenhandel, de laatste tijd.
Weet je mag zelfs decennia terug gaan om dingen te vinden van de rechterkant die kunnen tippen aan mensenhandel in weeskinderen,
|
Hola! Ik wil dat niet goedpraten, maar die kindjes zijn allemaal goed terecht gekomen in een rijk westers gezin, uit de armoede, hé. Niet dramatiseren!
Citaat:
(Bericht 8307472)
moord,
|
Ge bedoelt de moord van die rechtse brexit aanhanger op die linkse Engelse politica, moeder van 3 kinderen?
Citaat:
(Bericht 8307472)
en drugssmokkel.
|
Ge bedoelt Breivik, die drugs nam voor hij een eiland vol met kinderen uitmoordde?
Citaat:
(Bericht 8307472)
Ik snap echt niet hoe er mensen zijn die op de sossen kunnen stemmen.
|
Ik zal u dat uitleggen. Dat is omdat gij niet kunt begrijpen dat uw politieke overtuiging een subjectieve mening is. Zoals uw lievelingsmuziek ook een subjectieve mening is. En daarom denkt gij dat mensen die een andere mening hebben als u, ofwel dom zijn, ofwel slecht. Dat is een primitief en extremistisch wereldbeeld.
Citaat:
(Bericht 8307472)
Beati pauperes spiritu zullen we maar denken. Maar er is één troost het zijn er langer hoe minder.
|
Neen, want politieke voorkeur is een gauss curve. Er zullen altijd evenveel linkse als rechtse mensen zijn. En voor elke extreem rechtse mens is er een extreem linkse mens. Zonder dat jullie het beseffen houden jullie mekaar in evenwicht.
|