Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   uitkeringen gehandicapten binnen de EU overdraagbaar, yay!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=236045)

bembem 4 december 2016 17:35

uitkeringen gehandicapten binnen de EU overdraagbaar, yay!!

Hey zeg, ik heb goed nieuws :-) Heb zonet vernomen dat indien ik naar een land in de EU zou verhuizen ik m'n uitkering behou, yay!!!

http://www.kruispuntmi.be/thema/soci...t-een-handicap

Citaat:

Uitkering uit een ander EU-land

Als je als Unieburger verhuist naar een ander EU-land, dan behoud je je uitkering voor personen met een handicap in de lidstaat waar je die rechten opbouwde (artikel 48 van het Verdrag betreffende de werking van de Europese Unie, zoals uitgevoerd bij Verordening (EG) nr. 883/2004). Bijvoorbeeld: Als je een uitkering in Nederland geniet en je verhuist naar België, dan moet Nederland je uitkering blijven toekennen. Nederland is het land waar je de rechten opbouwde.
Dus, indien Marine niet verkozen wordt overweeg ik van misschien naar Frankrijk te verkassen. Had dat reeds eerder in gedachten... Paris here I come!!! A moi la vie bohême!!!!!!!!

YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD!! :lol::lol::lol::lol::lol: ! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

DewareJakob 4 december 2016 17:42

Vallen sociale-zekerheids-parasieten ook onder gehandicapten?

bembem 4 december 2016 17:46

Gaan we beginnen ja :roll::roll:

bembem 4 december 2016 17:50

In ieder geval zie ik het al helemaal zitten.. Voor huisvesting zal ik beroep doen op goedkope hotelletjes, men kan daar voor 600€ all-in iets bekomen voor de langere termijn, voor m'n eten, was en plas heb ik dan wel genoeg over, zoniet is er nog steeds de freegan way alsook le bois de boulogne waar ik misschien naar klanten op zoek kan om de maand af te ronden, lol J/K wihihi :-P:-P:-P:-P

DewareJakob 4 december 2016 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8307994)
Gaan we beginnen ja :roll::roll:

Kom-kom je doet er alles aan om je als zodanig te profileren.

bembem 4 december 2016 17:55

wihihi

TV-verslaafde 4 december 2016 18:14

Zaag, zaag, zaag; ik durf niet naar Frankrijk omdat ik geen Frans kan en er weer in een banlieu ga moeten vertoeven waar ik ineengeklopt wordt door enkele negers.

Eduard Khil 4 december 2016 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8307984)
Vallen sociale-zekerheids-parasieten ook onder gehandicapten?

:lol:

Tavek 5 december 2016 00:55

Ik ga eens een lijstje bijhouden van onze bembem en Peche hun "goede" voornemens.

En kijken hoeveel ze er van inlossen.

Ik vermoed 0 (nul).

Peche 5 december 2016 05:20

Ik snap de relevantie niet Tavek, wat zijn mijn voornemens?

Ik heb ze afgerond voor 2017 begon. Ik zou niet weten wat ik mij moet voornemen behalve meer aan mezelf te denken.

strijkijzer 5 december 2016 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8308392)

Ik heb ze afgerond voor 2017 begon. Ik zou niet weten wat ik mij moet voornemen behalve meer aan mezelf te denken.

Ge ging hier vanaf november weg blijven.

strijkijzer 5 december 2016 06:44

Mijn ex-buurvrouw die invalide is verklaard vanwege snotvallingen en niet kunnen stoppen met roken woont al twee jaar in Spanje op onze kap.

Peche 5 december 2016 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door strijkijzer (Bericht 8308410)
Ge ging hier vanaf november weg blijven.

Neen ik ging vanaf november een maand vasten en wegblijven van dit forum.
Maar ik heb op een week tijd tewerk gesteld waar ik een maand voor uitgerekend had. Dit board beïnvloed mij nog maar matig.

Er waren hier trouwens zaken die om nuance kreunde. Het beet mij, ik werd gegrepen door ideologie en gaf toe aan de duivelse toon om een danske te placeren.

de vuile muilekoek 5 december 2016 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8307970)
Hey zeg, ik heb goed nieuws :-) Heb zonet vernomen dat indien ik naar een land in de EU zou verhuizen ik m'n uitkering behou, yay!!!

Dus, indien Marine niet verkozen wordt overweeg ik van misschien naar Frankrijk te verkassen. Had dat reeds eerder in gedachten... Paris here I come!!! A moi la vie bohême!!!!!!!!

YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD!! :lol::lol::lol::lol::lol: ! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Tot dat Europa gaat ontploffen en dat er geen geld meer gaat zijn , ik zou u dan kunnen overvallen en beroven letterlijk en figuurlijk :lol::lol: omdat ge méér hebt of ik ... stel u voor zeg dat we moeten om te overleven elkaar aanvallen in tijden van chaos en verloedering :roll:

reservespeler 5 december 2016 08:06

Citaat:

Erg, heel erg. De hardwerkende Vlaming zo in zijn gezicht uitlachen.
Ik hoop dat u het lachen zal vergaan. In Frankrijk lachen ze er niet mee als ze u betrappen op stelen, iets dat u al meermaals deed.

Eyjafjallajökull 5 december 2016 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8308415)
Neen ik ging vanaf november een maand vasten en wegblijven van dit forum.
Maar ik heb op een week tijd tewerk gesteld waar ik een maand voor uitgerekend had. Dit board beïnvloed mij nog maar matig.

Er waren hier trouwens zaken die om nuance kreunde. Het beet mij, ik werd gegrepen door ideologie en gaf toe aan de duivelse toon om een danske te placeren.

Je ging hier definitief wegblijven, dude. Die maand vasten is er pas gaandeweg bijgekomen toen je je begon te realiseren hoe hard je ons wel zou missen :lol:

Anna List 5 december 2016 09:13

Citaat:

bon voyage!

dit is doordachte EU politiek hé gehandicapten- en ouderenzorg verkast zo naar Zuid Europa, die de economische impuls hiervan goed kunnen gebruiken, en overall daalt de kost van de zorg omdat die in t zuiden nu eenmaal goedkoper is dan in t noorden.

meer moet je daar niet achter zoeken.

maar waarom die slag om de arm houden ivm Marine ??? eigenlijk wil je niet gaan hé ?

Tavek 5 december 2016 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8308392)

Intrede bij de Jehovas.
Stoppen met drank en drugs.
Hier vanaf november niet meer komen.
Een boek uitbrengen.
Enz enz....

Tavek 5 december 2016 09:45

Armen verlaten zelden hun vertrouwde omgeving, ze zijn nog minder mobiel dan mensen met een job.

Dus bembem gaat nergens.

Anna List 5 december 2016 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8308536)
Armen verlaten zelden hun vertrouwde omgeving, ze zijn nog minder mobiel dan mensen met een job.

Dus bembem gaat nergens.

bwa,

bembem is een lefgozertje hoor,

ze is al verkast van Antwerpen naar Blankenberge.

de stap van Blankenberge naar Valencia is kleiner dan die van Antwerpen naar Blankenberge, me dunkt.

39€ om naar daar te vliegen, en huishuren die nog de helft lager liggen dan in Blankenberge ... van die besparing kan ze elke maand van 'over huis' vliegen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be