![]() |
Elke dag worden 117 treinen afgeschaft “We lijken wel een ontwikkelingsland”
Dit hoeft weinig uitleg:
![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161206_02612513 Voor de zoveelste keer wordt bewezen dat het openbaar vervoer in het algemeen en de NMBS in het bijzonder een bodemloze put is waar een kat zijn jongen niet meer in terugvindt. |
Tuurlijk terug naar Afrika ... België is nu Congo geworden :lol:
Maar nog véél erger feitelijk omdat Marokko en Turkije en Syrië en Arabië hier ook al zijn.....:roll: ( ge zou inderdaad uw katjongen niet meer vinden ..:roll:) |
Lig er niet van wakker want neem nooit openbaar vervoer. Ze doen maar ;)
|
Citaat:
Het station van Hasselt, hoofdstad van de (wan)smaak, Afrikaanse toestanden. |
Citaat:
Citaat:
![]() |
Citaat:
in België rijden per dag 100 treinen... 99 treinen worden afgeschaft... die ene trein rijdt volgens het uurschema... 100% op tijd gereden, geen vertragingen voor die dag. Schrijf dat maar in de statistieken...:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
overigens. Trein naar de panne. In elk station te laat behalve in eindstation de panne omdat ze tussen de 2 laatste haltes een belachelijke tijdspanne in de dienstregeling zetten. 1000 reizigers die te laat op hun bestemming zijn, 1 verwaaide toerist die op tijd in de Panne is. Resultaat, trein op tijd want eindstation gehaald. Nog iets waar je trots op kan zijn. |
Citaat:
En bent u dan niet trots op uw werk? Ik wel. Want ik ken mijn werk van binnen en van buiten en ik ben goed in mijn werk. u niet? |
dat die treinen afgeschaft worden is de schuld van de vakbonden en het luie incompetente personeel van de nmbs.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of wat als een vrachtwagen de bovenleiding heeft beschadigt, is dat ook de schuld van de vakbonden. En wat als er een zelfdoding is, is dat ook de schuld van de vakbonden. enz...:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Sabotage Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Is toch ook zo ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
U bent precies in de leer gegaan bij BDW. Zet die ploat...maar bij u blijft de ploat hangen. |
Patrick, mag ik nogmaals de vraag onder uw aandacht brengen?
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be