![]() |
Pedofiel extra gestraft door werkgever.
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...aanrandt.dhtml
De straf voor deze ambtenaar bestaat er in dat hij "geschorst" wordt.Concreet betekent dit dat deze vastbenoemde niet meer moet gaan werken maar wel door betaald wordt.Congee paiyee in het schoon Vlaams. |
Citaat:
|
Als ge weet wie daar aan het bestuur zit. Rik Torfs, zegt genoeg!
|
Men wacht een definitieve uitspraak af. Indien deze man niet in beroep gaat en/of hij ook in beroep veroordeeld wordt, vermoed ik dat hij byebye kan zeggen tegen zijn ZAP functie.
En dan wacht de schele armoede deze man. Terecht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb al eer aangegeven wat mijn persoonlijk gedacht is omtrent het straffen van seksuele daders, en van pedofielen in het bijzonder.
Verplichte fysische (niet chemische) castratie als ultimum remedium behoort daartoe. Maar ge moet wel eerst veroordeeld zijn. Dan naar de beslissing van Torfs. Zijn motivering: Citaat:
En door wie dan ? Door mensen verbonden aan de KUL of door externen ? Te weinig uitleg in de krant vind ik. Persoonlijk vind ik dat in afwachting van een definitieve veroordeling, een "herschikking" van zijn taken intern, voldoende was. Daarmee bedoel ik: geen contacten meer met studenten. Er is nog voldoende ander werk mogelijk in zo'n grote instelling. Er moet een verschil blijven tussen een keiharde maar objectieve aanpak enerzijds, en anderzijds een heksenjacht. . |
Citaat:
Het verbaast me dus niet dat jij er geen graten in ziet dat men een 15 jarige betast. |
Citaat:
Maar een veroordeling voor pedofilie is voldoende grond daarvoor hoor. |
Als hij schuldig is, een lus rond zijn kl*ten en optakelen. Pedo' en verkrachters ruïneren het volledige verder leven van hun slachtoffers. De slachtoffers krijgen levenslang. Naar mijn mening mag de doodstraf opnieuw ingevoerd worden voor dat soort misdaden. Maar dan moet de schuld wel 100% zeker zijn, niet zomaar een bewering van een vrouw of van de dochter die kwaad is op haar vader omdat ze niet op haar 14 bij haar vriendje van 17 mag blijven slapen.
Ik heb zo'n man gekend, waar de dochter haar vader beschuldigde omdat ze iets niet kreeg. Daarna toen ze zag wat impact het allemaal had heeft ze bekend dat ze het alleen heeft gedaan omdat ze kwaad was op haar vader. Ondertussen was die man al zijn vrienden kwijt, familie nam afstand, en het huwelijk was voorbij. En zijn dochter woont nu liever bij hem, ipv bij haar moeder. |
Citaat:
Ik lees : "Op 8 oktober 2014 stapte de moeder ... Ze diende een klacht ... haar dochter drie jaar eerder had aangerand" : na 3 jaar? Heel geloofwaardig. "twee gelijkaardige klachten van vriendinnetjes" : afgesproken of niet? "ze moesten na een voedselgevecht in bad" : nogal logisch. "deelde in het zwembad ook de kleedkamer" : geen vrije kleedkamers meer? "liet hen strippoker spelen tot op hun onderbroek" : maar samen zwemmen kan weer wel. Mijn mening : opgezet spel als afrekening op die prof. Ik durf er voor te wedden dat het wel iets met de ouders en/of met slechte examens of zo zal te maken hebben. |
Citaat:
Als die prof zijn ZAP benoeming verliest, is zijn carriere game over. Hij staat nu al met foto en naam in de gazetten. Dat wordt het OCMW (die heeft geen recht op dop he). |
Citaat:
Dat meisje was 15 en zat op de middelbare school.... |
Citaat:
Maar neen de man is al publiekelijk afgeschoten en kapot gemaakt. Lang leve de sociale media en big brother toestanden. En de mensen hebben zo'n verhalen nu eenmaal graag. Carapils en amusement in de vorm van leedvermaak = laat het plebs maar doen, dan zwijgen ze als we ze weer de zoveelste belasting in hun strot duwen. |
Citaat:
bovendien getuigt de man van geen enkel schuldbesef "ik ben nogal speels" ... :roll: en dan dat vonnis : 10 maanden met uitstel ... maw geen straf. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
ik weet niet wat jij normaal vindt ... maar scheelogen naar een 11jarige ... dat is mij toch nog nooit overkomen hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
Moest het een allochtoon geweest zijn dan was er niets aan de hand. Even zeggen dat dit zo in zijn cultuur is toegestaan en ze zouden hem dan nog sorry zeggen omdat ze hem ondervraagd zouden hebben. Nu is het een Belg en nog wel een prof. Njammie extra leedvermaak en even een medeburger afschieten :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be