![]() |
Tzuvar heeft een nieuw lief!
Beste vrienden, gaarne wil ik met ulieden de onmetelijke vreugde delen die ik ervaar bij het veroveren van de nieuwe liefde van mijn leven. Na lang beraad heb ik besloten dat haar zoetvloeiende naam Camilla zal luiden, en dit zijn haar referenties...
CPU Intel P550 3,4 Ghz Motherboard MSI 915G Neo2 Platinum of MSI 915P Neo2 Plantinum 512 Mb Ram DDR2-533 Dual Channel Floppy drive 1,44" DVD-Rom 48x16x Harddisk 200 Gb, S-ATA, 7200 rpm, 8 Mb cache VGA-card MSI 800RX XT-VTD256 PCI-E Windows XP Home Edition NL Dit alles geleverd in een strak, glanzend zwart pakje om "U" tegen te zeggen! |
Citaat:
"rijp voor de psychiater" of "proficiat" :? |
Citaat:
Hihi. Heb van verleden week een laptop. Vraag me niet naar "referenties" want daar ken ik de ballen van, maar volgens m'n neefje van 17 is het "keigoed". En ja, ik geniet als ne kleine van m'n nieuw speeltje. Gewoon dat ik hier vlak bij de kachel in m'n ligstoel wat kan surfen, ipv van op m'n bureau waar cv is, wat niet zo "gezellig" is, vind ik plezant. |
Citaat:
Heeft je rechterhand je trouwens laten zitten? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En mijn rechterhand is trouwens druk bezig met haar muisje te spelen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ons Toshiba heeft wel spleetogen, maar voor de rest is ze volledig geassimileerd aan het Westen. |
Over haar muis mag ik eerlijk gezegd niet klagen. Soms moet ge ze wel eens openhalen, en een beetje propermaken (stof, stof!), en dan werkt ze weer!
|
Ik heb een optische muis en dat leent zich helaas minder voor dat soort geinige lol :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dell nie anders dan kaka. Is koning van kaka. Toshiba soms kaka, soms niet kaka. HP geen kaka, maar dat was de pro reeks dus dan is de prijs kaka. Acer geen kaka tot dusver. |
En het maffe is dat Fnac Acers verkoopt aan zo'n honderd euro minder dan wanneer je ze bij Acer zelf zou bestellen... allee hopelijk helpt dat.
|
Citaat:
Dell is joepie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be