![]() |
Geen tussen-n meer en spelling oninteressant verklaard door nieuwe directeur Taalunie
Hans Bennis: Nieuwe algemeen secretaris Taalunie:
Citaat:
Citaat:
Zijn taak beschouwt hij als: Citaat:
Hans Bennis zegt dat de Taalunie geen StandaardtaalUnie is. ;) Applaus.... |
Van nu af laat ik de tussen-n vallen.
Met dank aan Bennis. Pannekoeken. |
met pijn in mijn ideologische hard :
de Taalunie heeft zichzelf de laatste 20 jaar in versneld tempo overbodig gemaakt. met dank aan domme mensen zoals 'Has Beis' ;-) . |
Ik wou dat ik in Nederland geboren was. Nederlands leren valt niet mee als Vlaming (= Nederlandse Taal slippedrager)
|
Citaat:
|
Ik verkies: hartedief, pannekoek, ...
hondehok voor 1 hond; hondenhok voor meer honden. Die proffen die dat uitvonden met hun laatste wijzigingen, zijn dikke onnozelaars. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Postje directeur TU komt weer vrij binnenkort, dacht ik , bijzonder lucratief...
|
Voor Kristien Emmelinks en de vele wokepsychoten is spelling niet meer belangrijk. Zelfs leerkrachten Nederlands mogen enkel nog tijdens dictees punten voor schrijffouten aftrekken. En dan krijg je dit: een medewerker van bol.com die op onderstaande mail inging
Citaat:
Ik heb mijn abonnement bij Proximus ooit opgezegd na een mail met schrijffouten en rare zinnen. Als een mail van Proximus niet meer van een mail van een Nigeriaanse oplichter te onderscheiden is dan houdt het voor mij op. Nog even en de Nigeriaanse oplichters schrijven beter dan de wokes. Als men maar kan dansen natuurlijk ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be