![]() |
"humooooooooooor! (filmpje)"
[font=Arial]http://marokkaanse.web-log.nl/index.log?ID=956584[/font] klik hier !! :-D kijk hoe ver men bang is van een burka !!
|
Merk ook op hoe ze dat onding afzet om met de camera te praten.
|
Een heel interessante documentaire eigenlijk!
|
Eigenlijk bij momenten schrijnend hoe mensen daar mee omgaan, met het zien van zo'n ding... Mooi is anders maar allee :-D
Wel goe gelachen als dat hoofd zit te roken daar in het park :-D Ze hadden er best wel wat verder in mogen gaan nog... zou nog een goed half uur durend programma kunnen zijn... |
Wat ik me nu wel afvraag eh. Op een gegeven moment vraagt die ene of ze nu een man is of een vrouw. Eh... bij van die gearrangeerde huwelijken, wordt er dan wel eens op dat soort dingen gecontroleerd of kunt ge uw sluitspier goeiendag zeggen als ge het verkeerde nummerke hebt getrokken :?
no offence eh... |
Ik heb maar 1 persoon gezien die echt een probleem maakte van die burqa, en dan nog 1 dancing waar ze niet binnenmocht (dresscode in een dancing is niet ongebruikelijk). Ik zie het probleem niet.
|
Een burqa hoort hier dan ook helemaal niet.
|
Komaan Musketo, nog ne post en ge zit aan duizend, freakske ;-)
|
Citaat:
|
Ik zie daar geen problemen in , maar inderdaad als je wilt flirten , drinken , roken , dansen , plezier maken , etz etz....., dan moet je maar je kleren uit doen zo simpel is dat !!
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Weet u dan niet af van mijn dipperiode?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Vooral die vetzak die zelf staat onnozel te doen zoals een kieken en dan de boodschap "doe normaal" probeert aan te brengen. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Euh he he !! Zo bedoel ik het niet , Ik heb dat vanuit mijn eigen perspectief bekeken !! Je weet wel !!;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be